آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

روز قرمز بورس / تابلوی بورس افت ۴۳ هزار واحدی نمادها را نشان داد

مثلث مالی : شاخص کل بورس یا افت ۴۳ هزارو ۲۹۴ واحدی به عدد یک میلیون و ۶۸۴ هزار واحدی و شاخص هم وزن با افت ۶ هزار و ۵۱۵ واحدی به عدد ۴۵۵ هزار و ۹۹۰ واحدی رسید. نمادهای فارس، شستا و شپنا بیسترین تاثیر را در افت شاخص داشت. شاخص کل فرابورس با ۳۷۰ واحد افت به عدد ۱۷ هزارو ۷۸۸ واحد رسید و نمادهای کگهر، آریا و شگویا بیشترین تاثیر را در افت شاخص داشت.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : شاخص کل بورس یا افت ۴۳ هزار و ۲۹۴ واحدی به عدد یک میلیون و ۶۸۴ هزار واحد رسید.

شاخص کل بورس یا افت ۴۳ هزارو ۲۹۴ واحدی به عدد یک میلیون و ۶۸۴ هزار واحدی و شاخص هم وزن با افت ۶ هزار و ۵۱۵ واحدی به عدد ۴۵۵ هزار و ۹۹۰ واحدی رسید. نمادهای فارس، شستا و شپنا بیسترین تاثیر را در افت شاخص داشت. شاخص کل فرابورس با ۳۷۰ واحد افت به عدد ۱۷ هزارو ۷۸۸ واحد رسید و نمادهای کگهر، آریا و شگویا بیشترین تاثیر را در افت شاخص داشت.

بازگشت شاخص به ارتفاع یک میلیون و ۶۹۹ هزار واحدی

بازار سرمایه روزهای قرمزی را پشت سر می‌گذارد در ابتدای معاملات امروز سه شنبه، شاخص کل با افت ۲۸ هزار واحدی به ارتفاع یک میلیون و ۶۹۹ هزار واحد و شاخص هم وزن با افت ۳ هزارو ۹۴۶ واحدی به عدد ۴۵۸ هزارو ۵۶۰ واحد رسید.

نمادهای شستا، فارس و اخابر بیشترین تاثیر منفی را دربازار دارند شستا امروز با صف فروش ۸۳ میلیونی همراه است، حجم معاملات در آن تاکنون به حدود ۳۰ میلیون سهم رسیده است. آخرین قیمت ۴۲ نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آنها افزایش یافته و ۴۶۶ نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید