بیمه سرمد چه مسیری طی کرد تا به اینجا رسید؟
مثلث مالی : رییس هیات مدیر ه بیمه سرمد در خصوص چالش جذب نماینده گفت: سرمد شرکت جوانی است. دربازار باید با شرکتهایی مثل بیمه البرز، بیمه آسیا و … رقابت نماید. شرکتی مثل بیمه آسیا بیش از ۹۰ درصد فروشش از طریق نماینده هاست یا شرکت قدیمی مثل بیمه ایران که اصلا نمیشود مثال زد. اینها برندهایی هستند که نمایندههای خوب معمولا جذب آن ها میشوند.
بنابراین فکر کردیم شرکت های تازه تاسیس باید چیکار کنند ؟ باید با شرایط ویژه و تخفیف نماینده جذب کنند. در راستای این موضوع آمدیم یک کارهایی را برای همان سال ۹۸ که گفتم برای شبکه فروش برنامهریزی کردیم که در سال ۹۹ اجرایی شد که البته تاثیراتش را در پایان امسال و سال ۱۴۰۰ خواهیم دید، چون یک زیرساختی که درست شود، قاعدتا در همان سال اتفاقی نخواهد افتاد. ما ۱۲ دستورالعمل نوشتیم که یکی از آنها خرید دفتر بود، یکی رفاهی نمایندگان بود. مثلا دستورالعمل رفاهی را جالب است برایتان توضیح دهم که خودم شخصا تا جزئیات با آقای مهدوی رفتیم و بردیم هیات مدیره مصوبه گرفتیم، نماینده را مثل کارمند خودمان میدانیم. گفتیم اگر کارمند ما اگر تولدش شود و کادو باید یک گل بفرستیم، برای نمایندهمان هم باید بفرستیم. اگر سالگرد ازدواجش است، اگر سالگرد پیوستنش به بیمه سرمد است، یعنی هر چیزی که باعث ایجاد یک رابطه احساسی بین ما بیمه سرمد کند با آن نماینده که همکار ما است، این را باید انجام دهیم، یعنی بین پرسنلمان و نماینده در این حوزه تفاوتی قائل نشدیم.
مشروح گفت و گو با رییس هیات مدیره بیمه سرمد و پیام نوروزی مدیرعامل شرکت بیمه سرمد را می توانید در ادامه بخوانید…
بیمه
ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد
مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.