آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

استراتژی جدید بیمه تجارت نو در حوزه تامین مالی

مثلث مالی : نمایشگاه تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی روز گذشته در جزیره کیش کارخود را آغاز کرد . نیما نوراللهی مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو درغرفه این شرکت در نمایشگاه فوق درباره ضرورت حضور یک شرکت بیمه درکنار صنعت پتروشمی به خبرنگارمثلث مالی گفت : زمان آن رسیده که صنعت بیمه جایگاه جدیدی دراقتصاد برای خود تعریف و به فضاهای دیگری توجه نماید.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : نمایشگاه تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی روز گذشته در جزیره کیش کارخود را آغاز کرد .

نیما نوراللهی مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو درغرفه این شرکت در نمایشگاه فوق درباره ضرورت حضور یک شرکت بیمه درکنار صنعت پتروشمی به خبرنگارمثلث مالی گفت : زمان آن رسیده که صنعت بیمه جایگاه جدیدی دراقتصاد برای خود تعریف و به فضاهای دیگری توجه نماید.

نوراللهی با بیان اینکه صنعت بیمه کشور طی سال های گذشته ریسک های مرتبط با صنعت پتروشیمی را پوشش داده است ، افزود : محور کلی نمایشگاه تخصصی حمایت از ساخت داخل درصنعت پتروشیمی بحث تامین مالی است و در موضوع تامین مالی ظرفیت های دیگری برای بیمه گران مطرح می شود ، ظرفیت هایی که انتظار می رود صنعت بیمه کشور با درک درستی از آن ها نقش خود را ایفا نمایند.

وی حضور چهار بانک بزرگ کشور و شرکت های تامین سرمایه در نمایشگاه فوق را نشانگر ضرورت تامین مالی در صنعت بزرگ پتروشیمی دانست و گفت : شرکت های بیمه نیز با طراحی و تعریف محصولات جدید تربه ریسک ابزارهایی مانند انتشار اوراق یا ابزارهای دیگر توجه نمایند.

مدیرعامل بیمه تجارت نو با اشاره به همین استراتژی شرکت یادآورشد : بیمه تجارت نو هم سال گذشته و هم امسال برای دومین بار درنمایشگاه صنعت پتروشیمی حضور یافته است .

نوراللهی دراین گفت و گو درباره عملکرد بیمه تجارت نو ، برنامه های سال ۱۴۰۰ و نظریه نقش بیمه گران در جایگاه سرمایه گذار به موارد دیگری اشاره کرد که مشروح آن را می توانید درلینک زیر مشاهده کنید:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید