آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

دبیر کمیته بیمه اتاق بازرگانی بین المللی مطرح کرد: اضلاع حکمرانی نوین در صنعت بیمه

مثلث مالی : یونس مظلومی در نخستین جلسه کمیته بیمه اتاق بازرگانی بین المللی بر ضرورت به روزرسانی دانش در صنعت بیمه به منظور گذر از فعالیت سنتی و تکیه به فناوری در مسیر نوین صنعت بیمه تأکید کرد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : یونس مظلومی در نخستین جلسه کمیته بیمه اتاق بازرگانی بین المللی بر ضرورت به روزرسانی دانش در صنعت بیمه به منظور گذر از فعالیت سنتی و تکیه به فناوری در مسیر نوین صنعت بیمه تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون، دکتر یونس مظلومی، دبیر کمیته بیمه اتاق بازرگانی بین المللی اظهار داشت: به منظور بهره‌مندی حداکثری از حضور فعالان صنعت بیمه، تلاش خواهیم کرد تا تمام شرکت‌های بیمه‌ای را به عضویت کمییسیون در بیاوریم تا از اندیشه‌های آن‌ها برای برون رفت از چالش‌ها و استفاده از فرصت‌ها استفاده کنیم.
مدیرعامل بیمه تعاون هم‌چنین به نقش کمیسیون بیمه اشاره کرد و گفت: این کمیسیون در مجموعه اتاق بازرگانی بین المللی فعالیت داشته و به شرکت‌ها و تشکل‌های بیمه‌ای محدود نشده و اعضایی همچون بانک مرکزی، صندوق ضمانت صادرات، صندوق بیمه محصولات کشاورزی، نهادهای حمل و نقلی و… نیز در آن حضور دارند.
وی افزود: از همین رو در زمان ارائه بیانیه‌ها و فعالیت‌ها می‌توانیم به عنوان یک نماینده اظهار نظر جامعی را ارائه کرده و در راستای منافع اعضا گام برداریم.
دبیر کمیته بیمه اتاق بازرگانی بین المللی ادامه داد: از دیگر اقداماتی که ضروری است با همکاری اعضا اجرایی شود، بحث بازنگری در اهداف و نیز فعالیت جدی‌تر کمیسیون است تا در نتیجه آن خدمات مطلوب‌تری نیز به ذی‌نفعان ارائه شود.
مظلومی افزود: بر همین اساس ضروری است تا این کمیسیون به عنوان یک نهاد تأثیرگذار در دوسطح مشتریان و عرضه کنندگان نیازسنجی کرده و در راستای پیشبرد منافع دوسویه هر دو طیف فعالیت کند.
وی اضافه کرد: بر این اساس می‌توانیم از سایر کمیسیون‌ها نیز دعوت کرده و برای موضوعات مشترک با آن‌ها گفت‌و‌گو کرده و تفاهمات لازم را اتخاذ کنیم.
مدیرعامل بیمه تعاون به ضرورت برگزاری کارگاه‌ها و سمینارهای آموزشی اشاره کرد و اظهار داشت: در این زمینه ضمن برگزاری وبینارها، کارگاه‌ها و سمینارهای آموزشی، باید به ارائه گزارش‌های عملکردی خود به کمیته icc و نیز ترجمه گزارش‌های بین المللی به اعضاء اهتمام ورزیم.
مظلومی هم‌چنین به شیفت پارادایمی صنعت بیمه نیز اشاره کرد و گفت: باید توجه داشته باشیم که فعالیت صنعت بیمه به صورت کلاسیک هم اکنون در حال حذف شدن است و ضرورت دارد تا ما از دانش‌های جدیدی همچون بلاکچین، یادگیری ماشینی، اینترنت اشیاء و… در این زمینه برخوردار شویم و همراستا با تحولات روز دنیا در صنعت نوین بیمه گام برداریم.
وی با اظهار امیدواری برای آن‌که کشور ایران بتواند صادرات خدمات بیمه‌ای داشته باشد بیان کرد: ما در شرایط جنگ اقتصادی و تحریم هستیم و کمیسیون icc می‌تواند در این زمینه با توجه به عدم وابستگی به دولت‌ها به اظهار نظر کارشناسی اقدام و در مسیر رفع مشکلات فعالان این صنعت حرکت کند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید