آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

خرید بیمه آتش سوزی باید اجباری شود

مثلث مالی : هجدهمین شماره بولتن «خانواده آسماری» با پرونده ویژه بیمه آتش سوزی منتشر شد. به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، در این شماره دیدگاه های مدیرعامل شرکت درباره علل عدم توسعه بیمه آتش سوزی و راهکارهای پیش روی آن با عنوان «نگرانی از عدم آگاهی عمومی نسبت به پوشش های بیمه آتش سوزی» مطرح شده است.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : هجدهمین شماره بولتن «خانواده آسماری» با پرونده ویژه بیمه آتش سوزی منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، در این شماره دیدگاه های مدیرعامل شرکت درباره علل عدم توسعه بیمه آتش سوزی و راهکارهای پیش روی آن با عنوان «نگرانی از عدم آگاهی عمومی نسبت به پوشش های بیمه آتش سوزی» مطرح شده است.

در این شماره دیدگاه های مدیرعامل شرکت درباره علل عدم توسعه بیمه آتش سوزی و راهکارهای پیش روی آن با عنوان «نگرانی از عدم آگاهی عمومی نسبت به پوشش های بیمه آتش سوزی» مطرح شده است.
«خرید بیمه آتش سوزی باید اجباری شود» نیز عنوان گفت و گویی از معاون فنی شرکت بیمه آسماری در این مجله است.  
همچنین مدیر تحقیق و توسعه و رئیس آموزش شرکت بیمه آسماری، برنامه ارتقای سطح دانش شبکه فروش و کارکنان این شرکت را تشریح کرده و به سوالات متداول درباره بیمه آتش سوزی پاسخ داده شده است.
گفت و گو با اعضای شبکه فروش بیمه آسماری درباره تجربه فروش بیمه آتش سوزی، مقالاتی در حوزه این رشته و خبر برگزاری مجمع عمومی شرکت را نیز می توان در تازه ترین شماره «خانواده آسماری» خواند.
خانواده آسماری به صورت دیجیتال منتشر می شود و در بخش دانلودهای سایت شرکت قابل دریافت است.  https://asmari-insurance.com/

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید