آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

حضور بیمه “ما” در نخستین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا

به گزارش روابط عمومی بیمه "ما"، نخستین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا با هدف رشد همکاری‌های اقتصادی اتحادیه اوراسیا با تراز تجاری ۸۰۰ میلیارد دلاری و با حضور کشورهای عضو اتحادیه؛ ایران، روسیه، بلاروس، ارمنستان، قزاقستان و قرقیزستان و مقامات بخش های دولتی و خصوصی ایران و کشورهای عضو برگزار خواهد شد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : شرکت سهامی بیمه “ما” با حضور در نخستین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا به معرفی خدمات بیمه ای خواهد پرداخت.

به گزارش روابط عمومی بیمه “ما”، نخستین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا با هدف رشد همکاری‌های اقتصادی اتحادیه اوراسیا با تراز تجاری ۸۰۰ میلیارد دلاری و با حضور کشورهای عضو اتحادیه؛ ایران، روسیه، بلاروس، ارمنستان، قزاقستان و قرقیزستان و  مقامات بخش های دولتی و خصوصی ایران و کشورهای عضو برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش  در حاشیه این نمایشگاه، همایش روسای اتاق‌های بازرگانی ۵ کشور عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا همراه با رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران نیز برگزار خواهد شد.

 این گزارش افزود :  به منظور تقویت هرچه بیشتر روابط اقتصادی از مقامات کشورهای منطقه و همسایه همچون ترکیه، عمان، قطر، افغانستان و عراق برای حضور در این نمایشگاه دعوت صورت پذیرفته است.

این نمایشگاه از ۱۸ تا ۲۱ تیرماه ۱۴۰۰ در محل نمایشگاه های بین المللی تهران و از ساعت ۱۰ الی ۱۸ برگزار  و بیمه “ما” با برپایی غرفه در سالن خلیج فارس آماده  پاسخگویی به سوالات فنی؛ بازاریابی و روابط عمومی مراجعین خواهد بود .

گفتنی  است  اوراسیا یک اتحادیه اقتصادی با حضور پنج کشور روسیه، قزاقستان، بلاروس، قرقیزستان و ارمنستان است که از سال ۲۰۱۵ کار خود را در زمینه سیاست‌گذاری اقتصادی، اقتصاد کلان و مهاجرت نیروی کار در جهت تجارت آزاد و موافقت‌نامه های تجاری با کشورهای دیگر آغاز کرد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید