آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

جهش ۱۴۰۶ درصدی سود هر سهم بیمه سینا

مثلث مالی : شرکت بیمه سینا به مدیرعاملی رضا جعفری موفق شده تا سود هر سهم این شرکت را ۱۴۰۶ درصد در پایان تابستان امسال نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش دهد. سود خالص این شرکت در نیمه نخست امسال بالغ بر ۴ هزار و ۵۱۶ میلیارد و ۲۳۹ میلیون ریال برآورد شده است.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : شرکت بیمه سینا به مدیرعاملی رضا جعفری موفق شده تا سود هر سهم این شرکت را ۱۴۰۶ درصد در پایان تابستان امسال نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش دهد. سود خالص این شرکت در نیمه نخست امسال بالغ بر ۴ هزار و ۵۱۶ میلیارد و ۲۳۹ میلیون ریال برآورد شده است.

سود خالص هر سهم بیمه سینا با سرمایه ۱۵۰ میلیارد تومانی در پایان تابستان سال گذشته ۲۰۰ ریال بود که در پایان سال مالی ۹۸ به رقم ۵۴۳ ریال افزایش یافت. حالا بعد از گذشت ۶ ماه از سال ۱۳۹۹، صورت‌های مالی حسابرسی نشده این شرکت حکایت از شناسایی ۳۰۱۱ ریال سود به ازای هر سهم دارد.

دخل و خرج بیمه‌گری سینا

این گزارش نشان می‌دهد که حق بیمه صادره شرکت یادشده در نیمه نخست امسال با ۳۱ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه پارسال به رقم ۹ هزار و ۸۷۸ میلیارد و ۴۴۹ میلیون ریال رسیده است. همچنین درآمد بیمه سینا از محل حق بیمه‌های صادره در این مدت ۴۲ درصد بیشتر شده و به رقم ۶ هزار و ۸۷۰ میلیارد و ۳۱۸ ریال رسیده است.

میزان خسارت پرداخت شده در نیمه نخست امسال به بیمه‌گذاران سینا در نیمه نخست امسال معادل رشد حق بیمه صادره یعنی ۳۱ درصد بوده و این شرکت بالغ بر ۴ هزار و ۵۳۷ میلیارد و ۴۶۳ میلیون ریال خسارت به بیمه‌گذاران و زیان‌دیدگان پرداخت کرده است.

صورت‌های مالی حسابرسی نشده بیمه سینا نشانگر این است که درآمد این شرکت از محل ذخایر فنی در شش ماهه ابتدای امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال، با جهشی ۱۳۲۴ درصدی به رقم ۵ هزار و ۷۱۵ میلیارد و ۳۹۸ میلیون ریال افزایش یافته است.

سودسازی بیمه سینا

سود خالص بیمه سینا در نیمه نخست پارسال ۳۰۰ میلیارد و ۵۶ میلیون ریال بود که در پایان سال گذشته به رقم ۸۱۵ میلیارد و ۲۱۱ میلیون ریال رسیده و با گذشت شش ماه از سال ۹۸، این شرکت موفق شده ۴ هزار و ۵۱۶ میلیارد و ۲۳۹ میلیون ریال سود شناسایی کند. اتفاقی که باعث شده تا زیان انباشته شرکت یادشده به میزان ۳۴۸ میلیارد و ۴۴۶ میلیون ریال به سود انباشته ۳ هزار و ۹۵۰ میلیارد و ۴۰۷ میلیون ریال تبدیل شود.

به گزارش دنیای بیمه، سود ناشی از معاملات سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بازارهای بورس و فرابورس بیمه سینا از رقم ۱۵۰ میلیارد و ۸۳۵ میلیون ریال در پایان تابستان سال ۹۸ به رقم ۶ هزار و ۴۰۲ میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریال در پایان تابستان امسال جهش کرده است. این در حالی است که سود ناشی از داد و ستد سهام شرکت‌های حاضر در بازار سهام توسط بیمه سینا در پایان پارسال بالغ بر ۸۳۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده و به تایید حسابرس هم رسیده بود. / پایگاه دنیای بیمه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید