آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

جشن یلدایی برای کادردرمان / برنامه های وزارت بهداشت به مناسبت روز پرستاراعلام شد /

مثلث مالی : ساعت 20 شب 29 آذرماه دراقدامی نمادین سوت قطارها ، کشتی ها و زنگ کارخانجات و صنایع کشوربه مناسبت روزپرستار به صدا درمی آید.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : ساعت ۲۰ ، ۲۹ آذرماه دراقدامی نمادین سوت قطارها ، کشتی ها و زنگ کارخانجات و صنایع کشوربه مناسبت روزپرستار به صدا درمی آید.

به گزارش پایگاه خبری مثلث مالی ، رییس مرکزروابط عمومی وزارت بهداشت و درمان ضمن اعلام خبرفوق گفت : به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) هفته منتهی به ۲ دی ماه هفته پرستار نام گرفته و وزارت بهداشت شعار این هفته را به همین مناسبت “نبض سلامت جامعه ، ضربان قلب پرستار” تعیین کرده است که این عبارت ۲۹ آذرماه بربرج های آزادی و میلاد پایتخت نقش می بندد و با نورافشانی در میادین شهرها از زحمات این قشرفداکار تجلیل می شود .

دکتر کیانوش جهانپور دربخشنامه ای برنامه های مناسبتی ولادت حضرت زینب (س) روزپرستار را به دستگاه ها ابلاغ کرده است . جهانپوردراین بخشنامه عنوان کرده است : با فرا رسیدن میلاد بانوی صبر و مقاومت ، پرستار کربلا ، حضرت زینب (س) ، امسال نیز مانند سال های گذشته به منظور گرامیداشت روز پرستار و پاس داشت زحمات این قشرزحمتکش و ایثارگراز آغاز همه گیری کووید ۱۹ تا کنون در ارایه خدمات و مراقبت های دلسوزانه آنها در ایام دشوار بسیج ملی مقابله با کرونا ، از ۲۶ اذرلغایت ۲ دی ماه هفته پرستار نام گذاری شده است .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید