مثلث مالی : ارائه خدمات مطلوب به جامعه مددجویان سازمان بهزیستی نیازمند همکاری دوجانبه بین بانک و سازمان بهزیستی کشور است و بانک رفاه کارگران به عنوان بانکی اجتماعی و مشتری مدار که ارتباط نزدیکی با سازمان تامین اجتماعی دارد، در مسیر ارائه خدمات مطلوب و بهینه به مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی از هیچ کوششی فروگذار نمیکند.
اسماعیل للـه گانی مدیر عامل بانک رفاه در نشست هم اندیشی با مسئولان سازمان بهزیستی کشور با بیان این مطلب گفت: بانک رفاه کارگران با دارا بودن زیرساختهای کارآمد و بهینه از جمله بسترهای بانکداری الکترونیک، شبکه شعب گسترده در اقصی نقاط کشور، ارائه خدمات سریع، امن و با کیفیت، آمادگی لازم برای ارائه خدمات مطلوب و رقابتی به سازمان بهزیستی کشور و مددجویان تحت پوشش آن را دارد.
مدیر عامل بانک رفاه افزود: بانک رفاه با تقویت زیرساختهای موجود به دنبال ارتقای خدمت رسانی به این سازمان و مددجویان تحت پوشش آن است و متناسب با قوانین و مقررات جاری نظام بانکی و همچنین رفع محدودیتهای موجود، در پی بهبود کمی و کیفی خدمات خود است.
للـهگانی به تشریح خدمات جانبی بانک به سازمان بهزیستی کشور و مددجویان این سازمان پرداخت و با معرفی قابلیتهای مرکز حمایت اجتماعی بانک رفاه افزود: از طریق ساز وکارهای موجود این مرکز، افراد نیازمند و کم برخوردار جامعه که در زمینه تولید صنایع دستی مشغول هستند میتوانند محصولات خود را بدون واسطه به نمایش عموم گذاشته و به فروش برسانند. بر این اساس بانک آمادگی لازم را دارد تا از طریق اعطای تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان، زمینههای اشتغال و تولید را برای آن ها فراهم کند و در مرحله بعد محصولات و صنایع دستی تولیدی را از طریق این مرکز برای فروش به نمایش بگذارد که با این اقدام زمینه صادرات صنایع دستی نیز فراهم می شود.