آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

تقسیم سود ۱۱ تومانی در مجمع بیمه زندگی خاورمیانه

مثلث مالی : مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه زندگی خاورمیانه برای دوره مالی منتهی به 1398/12/29 در تاریخ 31 تیرماه 1399 با حضور سهامداران و نمایندگان قانونی بیمه مرکزی و سازمان بورس و با رعایت موراد ایمنی مورد تأیید سازمان بورس در سالن آمفی تأتر مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار شد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه زندگی خاورمیانه برای دوره مالی منتهی به ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ در تاریخ ۳۱ تیرماه ۱۳۹۹ با حضور سهامداران و نمایندگان قانونی بیمه مرکزی و سازمان بورس و با رعایت موراد ایمنی مورد تأیید سازمان بورس در سالن آمفی تأتر مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار شد.

مجید نورمحمدی به نمایندگی از بانک خاورمیانه ریاست جلسه، علیرضا نخستین مرتضوی و حسین سپاهی به عنوان ناظرین مجمع و حمید دادپوری به عنوان دبیر جلسه اداره مجمع را به عهده داشتند.

به دلیل مرحله دوم شیوع ویروس کوید ۱۹ از سهامداران ارجمند خواسته شد در صورت امکان از حضور فیزیکی حداکثری در جلسه خودداری کنند و به همین منظور امکان پخش آنلاین جلسه برای سهامداران و همچنین امکان طرح پرسش در سایت شرکت قرار داده شد.

با شروع رسمی جلسه، مجمع با حضور ۵۶.۲۹% کل سهامداران رسمیت قانونی پیدا کرد. در ابتدای جلسه مهدی نوروزی مدیرعامل شرکت بیمه زندگی خاورمیانه ضمن خیرمقدم به سهامداران حاضر در جلسه به ارائه گزارش هیئت مدیره به مجمع طی سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ پرداخت.

در ادامه نماینده بازرس و حسابرس قانونی شرکت به ارائه گزارش حسابرس و بازرس قانونی در رابطه با وضعیت مالی شرکت پرداخت.

پس از استماع گزارش ها، مجمع شروع به فرآیند تصمیم گیری مبتنی بر رای سهامداران، طبق شرح جلسه مندرج در دستور کار خود کرد. در ابتدا تصمیم گیری در مورد انتخاب حسابرس و بازرس قانونی برای سال ۱۳۹۹ و میزان حق الزحمه موسسه به رأی گذاشته شد که با رأی مثبت سهامداران، موسسه تدوین و همکاران به عنوان بازرس و حسابدار اصلی شرکت و شرکت فراز مشاور، دیلمی پور به عنوان حسابرس و بازرس علی البدل انتخاب شدند. در مورد انتخاب روزنامه رسمی، روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی های شرکت انتخاب شد.

در مرحله بعدی حق حضور و پاداش هیئت مدیره برای سال ۱۳۹۸ تعیین و مورد تصویب سهامداران قرار گرفت.

در قسمت انتخاب اکچوئر، امیر تیمور پاینده نجف آبادی به عنوان اکچوئر اصلی و خانم سمانه عزیزنصیری به عنوان اکچویر علی البدل انتخاب شدند.

در بخش انتخاب اعضای هیئت مدیره، بر اساس قانون ۱۰۱ قانون تجارت، اعضای هیئت مدیره شرکت بیمه زندگی خاورمیانه از میان کاندیداها با رأی سهامداران به مدت دو سال انتخاب شدند که اسامی آنها به شرح ذیل است.

– محمد ابراهیم امین – پرویز عقیلی کرمانی – سید احمد احمدی هاشمی –  سید حسین سلیمی  – خسرو اسمعیل زاده – هادی برخوردار – حمیدرضا افسر کازرونی به عنوان اعضای اصلی و پرویز قره باغی و عباس غفاری به عنوان اعضاء علی البدل.

در قسمت پایانی و تقسیم سود سهام، در سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۳۹۸ برای هر سهم ۲۱۷ ریال سود شناسایی شد و مقرر شد به ازاء هر سهم مبلغ ۱۱۰ ریال طبق زمان بندی اعلام شده در کدال (سیستم اطلاع رسانی بورس) به حساب سهامداران واریز شود و مابقی به صورت سود انباشته جهت افزایش سطح توانگری در شرکت حفظ شود. / اخباربانک

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید