آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

تقاضای مصنوعات طلا کاهش یافت

مثلث مالی : رییس اتحادیه طلا و جواهر افت قیمت ارز را عامل کاهش تقاضا برای مصنوعات طلا عنوان کرد. ابراهیم محمدولی درباره وضعیت بازار طلا و سکه با توجه به روند نزولی بازار ارز در کشور، اظهار داشت: به طور حتم افت قیمتی انس جهانی، بازار ارز و همچنین کاهش تقاضای طلای خام، بر افزایش ثبات بازار و سپس قیمت ها تاثیر خواهد داشت.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : رییس اتحادیه طلا و جواهر افت قیمت ارز را عامل کاهش تقاضا برای مصنوعات طلا عنوان کرد.

ابراهیم محمدولی درباره وضعیت بازار طلا و سکه با توجه به روند نزولی بازار ارز در کشور، اظهار داشت: به طور حتم افت قیمتی انس جهانی، بازار ارز و همچنین کاهش تقاضای طلای خام، بر افزایش ثبات بازار و سپس قیمت ها تاثیر خواهد داشت.

وی افزود: در همین راستا طی روزهای اخیر شاهد افت قیمت ها و به تبع آن کاهش تقاضای مصنوعات در بازار هستیم. داد و ستدها نیز در بازار برای طلا آب شده وجود دارد، اما تقاضای خرید مصنوعات همچنان در رکود است.

رییس اتحادیه طلا و جواهر، در ادامه با تاکید بر اینکه امید داریم تا در بازار مصنوعات نیز رونق ایجاد شود، گفت: انس جهانی هزار و ۸۹۰ دلار و ۲۰ سنت، هر گرم طلا ۱۸ عیار یک میلیون و ۳۳۶ هزار تومان، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۴ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان، طرح قدیم ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه گرمی نیز دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید