آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

تغییر استراتژی استخراج بیت‌کوین از شرق به غرب /

مثلث مالی : شرکت هایو قصد دارد پس از تلاش دوباره رگولاتورهای چین برای سرکوب این صنعت، استخراج بیت کوین را از شرق به غرب تغییر دهد. فناوری بلاک چین کانادایی Hive بیش از ۳۰۰۰ دکل استخراج بیت کوین (BTC) خریداری کرده تا استخراج بیت کوین را از شرق به غرب جا به جا کند.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : شرکت هایو قصد دارد پس از تلاش دوباره رگولاتورهای چین برای سرکوب این صنعت، استخراج بیت کوین را از شرق به غرب تغییر دهد.

فناوری بلاک چین کانادایی Hive بیش از ۳۰۰۰ دکل استخراج بیت کوین (BTC) خریداری کرده تا استخراج بیت کوین را از شرق به غرب جا به جا کند.

۳۰۱۹ ماینر MicroBT M۳۰S که به عنوان بخشی از این معامله از زیرمجموعه Foundry Digital LLC از گروه ارز دیجیتال (DCG) خریداری شده اند، در حال حاضر در تاسیسات Hive در لشوت، کبک و گرند فالز، نیوبرانزویک واقع شده اند.

فرانک هولمز، رئیس اجرایی شرکت Hive با اشاره به مهاجرت گسترده ظرفیت استخراج از چین به ایالات متحده و کانادا، گفت که ورود این شرکت به سایر استخراج کنندگان آمریکای شمالی، هدف این شرکت را برای افزایش شفافیت و پاسخگویی به شرکای خود بیشتر می کند.

مایک کولیر، مدیر عامل شرکت Foundry افزود: ما از حضور Hive به عنوان شریک در استخراج کنندگان Foundry USA بسیار هیجان زده هستیم و به نقش خود در تأمین شبکه جهانی استخراج بیت کوین ادامه می دهیم.

در این اطلاعیه آمده که با اضافه شدن استخراج کنندگان جدید ، قدرت هش کل ۲۶۴ پتاهاش در ثانیه (PH / s) اضافه می شود و سرعت هش عملیاتی بیت کوین Hive به میزان ۴۶ درصد تا حدود ۸۳۰ پتا هش در ثانیه افزایش می یابد. بر اساس مشکلات فعلی و قیمت بیت کوین، افزایش استخراج کنندگان جدید، ۸۰ هزار دلار درآمد روزانه برای Hive ایجاد می کند.

هایو به خاطر تلاش های خود برای استخراج با انرژی سبز شناخته شده است. این شرکت مرکز داده با انرژی سبز در کانادا، سوئد و ایسلند دارد. این شرکت اخیراً به دلیل چالش های قانونی، تاسیات نروژ خود را به فروش رسانده است. / ایبنا

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید