آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

تعهد بیمه “ما” برای درمان محیط بان گتوندی

مثلث مالی : حجت بهاری فر مدیرعامل بیمه "ما" ، از سید امین هادی پور محیط بان گتوندی که حین عملیات مصدوم شده بود عیادت کرد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : حجت بهاری فر مدیرعامل بیمه “ما” ، از سید امین هادی پور محیط بان گتوندی که حین عملیات مصدوم شده بود عیادت کرد.

در این برنامه که با همراهی سرهنگ محبت خانی  فرمانده یگان حفاظت محیط زیست انجام شد، بهاری فر با اشاره به حمایت همه جانبه‌ی بیمه “ما”  از محیط‌بانان، بر ضرورت توجه به حفظ  سلامتی این عزیزان تاکید کرد.

وی با ابراز تاسف از وقوع حادثه رخ داده به تفاهم ‌نامه همکاری بین شرکت سهامی بیمه “ما” و سازمان حفاظت محیط زیست در راستای تحقق اصل پنجاهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت : این تفاهم نامه با هدف  حفاظت از محیط‌ زیست  و پرسنل شاغل و محیط بانان سراسر کشور و خانواده آنها امضا شده است، ما نیز بر همین اساس تمام تلاش خود را برای تامین هزینه های درمانی و همچنین خرید پروتز پای این محیط بان انجام می دهیم.

بهاری فر در پایان تاکید کرد: در آینده نیز تمام هزینه ها و حمایت های بیمه ای برای سید امین هادی پور صورت خواهد گرفت و امیدواریم بتوانیم وظیفه خودمان را به نحو احسن ایفا کنیم.

 محبت خانی همچنین از حجت بهاری فر، مدیرعامل شرکت بیمه “ما” به خاطر تمام حمایت ها و تامین هزینه های محیط بان سید امین هادی پور قدردانی کرد.

امین هادی پور، محیط‌بان منطقه گتوند خوزستان، ماه گذشته در حالی که در اتاقک محیط بانی مستقر بود، شبانه مورد هجوم افراد مسلح قرار گرفت و بر اثر تیراندازی از فاصله نزدیک، متاسفانه پای راست خود را از دست داد.

منبع : روابط عمومی بیمه “ما”

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید