آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

تصویب بسته حمایتی همراه با تسهیلات مالی درستاد هماهنگی اقتصادی دولت

مثلث مالی : ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، بسته حمایتی رفع موانع و پشتیبانی از تولید را تصویب و برای نهایی شدن به هیات دولت فرستاد. سایت دولت اعلام کرد : ستاد هماهنگی اقتصادی دولت شب گذشته به ریاست ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور تشکیل جلسه داد و مهم ترین موضوعات اقتصادی کشور از جمله مدیریت بازار کالاهای اساسی و اقلام خوراکی را مورد بررسی قرار داد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، بسته حمایتی رفع موانع و پشتیبانی از تولید را تصویب و برای نهایی شدن به هیات دولت فرستاد.

سایت دولت اعلام کرد : ستاد هماهنگی اقتصادی دولت شب گذشته به ریاست ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور تشکیل جلسه داد و مهم ترین موضوعات اقتصادی کشور از جمله مدیریت بازار کالاهای اساسی و اقلام خوراکی را مورد بررسی قرار داد.

در این جلسه پس از ارائه گزارشی از وضعیت بازار اقلام خوراکی، رئیس جمهور بار دیگر، رصد هفتگی وضعیت بازار را مورد تاکید قرار داد و از وزیر جهاد کشاورزی خواست اقدامات لازم را برای مدیریت قیمت اقلام خوراکی انجام دهد.

همچنین بسته پیشنهادی دولت با جهت‌گیری رفع موانع و پشتیبانی از بخش‌های تولیدی و خدماتی پس از چند جلسه بررسی، به تصویب رسید و مقرر شد با فوریت در هیات دولت مورد بررسی قرار گیرد تا پس از تایید در اسرع وقت برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شود.

این بسته حمایتی، رفع موانع و پشتیبانی از تولید از جمله ارائه تسهیلات مالی به بنگاه‌های تولیدی خدماتی را شامل می‌شود.

در ادامه این جلسه وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی گزارشی از موضوع تامین منابع مالی و شیوه‌های مدیریت بهتر وجوه دولتی ارائه کردند که مقرر شد پس از دریافت مصوبه‌های لازم، اجرا شود.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید