آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

تحویل غرفه های “میکا مال ” آغازشد / یک میلیارد تسهیلات ۱۸ درصدی با تنفس ۸ ماهه برای بهره برداران میکامال

مثلث مالی : تحویل غرفه های میکامال مجموعه بزرگ تجاری و تفریحی منطقه آزاد کیش آغاز شد .به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی مثلث مالی ، نادرکشتکار مدیرعامل میکامال دراین باره گفت : طبق برنامه زمان بندی شدی 600 غرفه آماده طی دو ماه به مالکان و بهره برداران تحویل داده می شود .

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : تحویل غرفه های میکامال مجموعه بزرگ تجاری و تفریحی منطقه آزاد کیش آغاز شد .

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی مثلث مالی ، نادرکشتکار مدیرعامل میکامال دراین باره گفت : طبق برنامه زمان بندی شدی ۶۰۰ غرفه آماده طی دو ماه به مالکان و بهره برداران تحویل داده می شود .

کشتکار در نشستی با اصحاب رسانه مراحل بازگشایی پروژه میکا مال را سه مرحله عنوان کرد و افزود : مرحله اول تحویل غرفه ها به مالکین و بهره برداران است که از ۲۳ دی ماه آغاز شد ، مرحله بعدی افتتاح رسمی پروژه و درنهایت آغاز بهره برداری توسط مردم است که طبق برنامه شهریور ۱۴۰۰ درب های مجموعه به روی عموم باز خواهد شد .

کشتکاربا بیان اینکه تلکه کابین مجموعه آماده بهره برداری است از هدیه نوروزی میکامال به گردشگران خبرداد و گفت : کیشوندان و گردشگران جزیره کیش می توانند نوروز ۱۴۰۰ از تله کابین میکامال به صورت رایگان استفاده نمایند. 

کشتکار با بیان اینکه اتمام پروژه در شرایط تحریم کارسختی بود که به لطف خداوند به پایان رسید ، یادآورشد : هدف اصلی سرمایه گذارمیکا مال رونق اقتصادی جزیره است و برای تسهیل درامردکوراسیون غرفه و آغاز به کار، شرکت پارس میکا برای هریک از مالکان و بهره برداران که تمایل داشته باشند ، یک میلیارد تومان تسهیلات با نرخ ۱۸ درصد بانکی و بازپرداخت ۵ ساله درنظر گرفته است که دارای تنفس پرداخت اقساط تا شهریور ۱۴۰۰ است .

وی هدف تسهیلات اعطایی را رعایت آیین نامه ای دانست که تمامی بهره برداران طبق قرارداد ملزم به رعایت آن هستند.

مدیرعامل  میکامال یادآورشد : پروژه دارای دو آیین نامه است که شروط اخلاقی و حرفه ای و همچنین کیفیت مال را شامل می شود ، دراین آیین نامه ساخت غرفه ها باید با کیفیتی صورت گیرد که درنهایت زیبایی ، ریسک های حادثه را نیز پوشش دهند.

کشتکاردرباره آیین نامه حرفه ای نیز گفت : درمیکامال فروشندگان و کارکنانی حضور خواهند داشت که دوره های آموزشی لازم را دیده اند و با رعایت اخلاق حرفه ای کارخود را آغاز خواهند کرد.

کشتکارگفت : میکامال فضایی برای فعالیت ۵۰ صنف مختلف است که طراحی غرفه هر صنف با دیگری متفاوت است ، اما درنهایت رعایت نکات اصلی الزامی است .

سرمایه گذار میکا مال با بیان اینکه بیش از ۱۰ درصد زیر ساخت های جزیره به این مجموعه اختصاص می یابد و یک دهم برق جزیره به میزان ۱۸ مگاوات در این مجموعه استفاده خواهد شد، اظهارداشت : پیش بینی می شود برای ۴ هزار نفر بصورت مستقیم اشتغال ایجاد شود .

کشتکاردرباره حضور صنایع غذایی درپروژه گفت : مجموعه فودکورت مجهز و بزرگ در طبقه آخر میکا مال راه اندازی می شود ، هایپر مارکت نیز تمام نیازهای رستوران ها و کافی شاپ های مجموعه را تامین می نماید . تلاش کردیم قرارداد هایپرمارکت را با مجموعه ای که توان ایفای تعهدات خود را داشته باشد ، امضا نماییم که این قرارداد با میتامارکت که درارایه خدمات به کیشوندان تجربه ارزشمندی دارد ، امضا شد .

همچنین ایلهان کاراکایا مدیر کل مرکز خرید میکانال در این نشست گفت میکا مال اولین مجموعه تجاری تفریحی حداقل در خاورمیانه  است که همزمان ارزش افزوده برای شهر و کشور و سرمایه گذاران ایجاد کرده است .

کاراکایا تفکرسرمایه گذاررا نقطه قوت پروژه عظیمی چون میکا مال دانست و ادامه داد : در بحث های ایمنی مجموعه ضمن نصب پیشرفته ترین تجهیزات اعلام و اطفاء حریق در داخل عرف و محوطه ها، جهت ایجاد امنیت و ایمنی بیشتر و جلوگیری از هرگونه اتفاق و خطر احتمالی  بیش از ۸۰۰ دوربین در مناطق مختلف مجموعه نصب شده و کار مانیتورینگ کامل و رصد نقطه به نقطه میکا مال را انجام خواهند داد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید