آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

تحولات جدید در حوزه خدمت رسانی به مشتریان بیمه عمر شرکت بیمه رازی در راه است

مثلث مالی : سرپرست مدیریت توسعه بازار بیمه‌های زندگی شرکت بیمه رازی از واریز سود مشارکت ۳۴.۵ درصدی به حساب بیمه گزاران این شرکت خبر داد و گفت: به زودی تحولات جدید در حوزه خدمت رسانی به مشتریان بیمه عمر شرکت بیمه رازی رخ خواهد داد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : سرپرست مدیریت توسعه بازار بیمه‌های زندگی شرکت بیمه رازی از واریز سود مشارکت ۳۴.۵ درصدی به حساب بیمه گزاران این شرکت خبر داد و گفت: به زودی تحولات جدید در حوزه خدمت رسانی به مشتریان بیمه عمر شرکت بیمه رازی رخ خواهد داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه رازی، جلال علیپور در دهمین جلسه سه شنبه‌های پاسخگویی که به صورت زنده از طریق صفحه اینستاگرام شرکت پخش می‌شد با اشاره به این که طرح «مهر زندگی» به خوبی مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است، از طراحی محصول تازه ای در حوزه بیمه عمر این شرکت خبر داد و تاکید کرد: «مهر زندگی» به طور ویژه برای کودکان و به منظور بهره مندی از سود سرمایه گذاری قابل توجه در سال های آتی طراحی شده است.

وی با بیان این که «لیگ ستارگان رازی» که باهدف افزایش فروش بیمه نامه های زندگی طراحی گردیده است، مقطعی نیست و به صورت یک ساله اجرا می شود، به فعالیت قابل توجه شعب سمنان، آیت الله کاشانی، کرمان، شیراز و رشت شرکت بیمه رازی در این طرح اشاره کرد و گفت: «معصومه خورشیدی» از قزوین، «تیمور نادرلو» از زنجان و «لیلا موسوی» از همدان ، نمایندگانی هستند که تا کنون بیشترین امتیاز را در این لیگ کسب کرده اند.

علیپور همچنین تغییر روش آموزش به نمایندگان بیمه زندگی این شرکت را تحول گرایانه خواند و با بیان این که آثار این تغییر خیلی سریع نمایان شده است، اظهار کرد: وصولی بیمه نامه های زندگی صادره جدید در سال جاری ۲.۵ برابر نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا امکان ارائه خدمات بیمه درمان تکمیلی انفرادی با تعهدات مطلوب برای بیمه گزاران زندگی شرکت بیمه رازی وجود دارد، گفت: طرحی به این منظور ارائه شده است و پس از دریافت مجوزهای لازم، جزئیات آن ارائه خواهد شد.
مهندس جلال علیپور بررسی امکان ارائه تسهیلات و تخفیفات در بیمه های غیرزندگی ویژه بیمه گزاران زندگی را نیز در دستور کار دانست و خاطرنشان کرد: ما معتقدیم می توان چنین روندی را پایه گذاری کرد، اما عملیاتی شدن آن نیازمند هماهنگی های درون سازمانی است.

سرپرست مدیریت توسعه بازار بیمه‌های زندگی شرکت بیمه رازی همچنین به موضوع مبهم بودن پرداخت سود مشارکت به بیمه نامه های منقضی شده که اندوخته آنها به صورت مستمری پرداخت می شود نیز اشاره کرد و با بیان اینکه آیین نامه ۶۸ در این زمینه به بازنگری نیاز دارد، افزود: اکنون رویه جاری در صنعت بیمه یکسان است، مگر این که تغییری توسط نهاد ناظر در آن ایجاد شود.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر این که اگر پدر فرزندی به دلایلی امکان ثبت و امضای فرم پیشنهاد بیمه زندگی را نداشته باشد، تکلیف چیست، از اجرای طرحی به منظور الکترونیکی کردن فرم پیشنهاد این بیمه نامه در آینده بسیار نزدیک خبر داد و گفت: با این روش نه تنها امکان دسترسی به فرم پیشنهاد در هر زمان و هر مکان وجود خواهد داشت، بلکه امضای ذینفعان نیز به صورت الکترونیکی دریافت می شود و فرم پیشنهاد کاغذی برای همیشه حذف خواهد شد.

علیپور در ادامه تاکید کرد که مدیریت توسعه بازار بیمه های زندگی بیمه رازی با جدیت از استراتژی اقیانوس آبی پیروی می کند و افزود: ما به دنبال ایجاد بازار جدید و تغییر نحوه خدمات رسانی به مشتریان هستیم که بخش هایی از این تحول گرایی به زودی عملیاتی خواهد شد.

در پایان این نشست ، تندیس پاسخگویی بیمه رازی توسط دکتر ناصرالدین اسلامی فرد ، مدیر روابط عمومی و بین الملل به مهندس جلال علیپور سرپرست مدیریت توسعه بازار بیمه‌های زندگی بیمه رازی اهدا گردید.

قابل ذکر است سه شنبه های پاسخگویی بیمه رازی ، هر هفته ، با هدف پاسخ مدیران ارشد شرکت به سوالات نمایندگان و شبکه فروش به صورت آنلاین از ابتدای سال ۱۴۰۰ ایجاد شده است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید