آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

تجربیات یک ایرانی ازبازار بیمه کانادا / بیمه در تمام دنیا یعنی رعایت اخلاق حرفه ای

مثلث مالی : یکشنبه 17 مرداد میهمان برنامه "گفت و گو با مدیران بازار مالی " مهدی ربیعی مدیرعامل شرکت تامین سازان و لیدر فروش بیمه های عمر در کانادا بود. ربیعی پیش از این سال ها در بازار بیمه کشورمان کار می کرد و جزو نمایندگان برتر بیمه آسیا بود که چند سالی است به کانادا رفته و در آنجا نیز مشغول فعالیت بیمه گری است . ربیعی دراین گفت و گو از ویژگی های بازار بیمه های عمر در کانادا گفت و اینکه تمام سیستم از کارافرین و فعال اقتصادی حمایت می کنند تا در اجرای برنامه هایش موفق باشد .

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : یکشنبه ۱۷ مرداد میهمان برنامه “گفت و گو با مدیران بازار مالی ” مهدی ربیعی مدیرعامل شرکت تامین سازان و لیدر فروش بیمه های عمر در کانادا بود. ربیعی پیش از این سال ها در بازار بیمه کشورمان کار می کرد و جزو نمایندگان برتر بیمه آسیا بود که چند سالی است به کانادا رفته و در آنجا نیز مشغول فعالیت بیمه گری است .

ربیعی دراین گفت و گو از ویژگی های بازار بیمه های عمر در کانادا گفت و اینکه تمام سیستم از کارافرین و فعال اقتصادی حمایت می کنند تا در اجرای برنامه هایش موفق باشد .

او درخصوص فرصت ها و چالش های بازار بیمه در کشورمان ایران صحبت کرد و اینکه نظام نظارت برعملکرد بیمه گران در کانادا به گونه ای است که مشتری با اطمینان بیمه نامه می خرد و بخش عمده ای از نظارت ها توسط بخش خصوصی انجام می شود.

کارشناس فروش بیمه های عمر با یادآوری چالش نرخ تورم دراقتصاد ایران متذکر شد : درعرضه بیمه های عمر باید شرایط حال را برای مشتری توضیح داد و نیازهای فعلی آن را شناسایی کرد . ربیعی معتقد است ، شاید برای تمام افراد بیمه نامه عمر مناسب نباشد و دراین شرایط باید آنقدر تنوع محصولات باشد تا بیمه نامه دیگری را برای معرفی به او در دست داشته باشیم .

مشروح این گفت و گو را در لینک زیر مشاهده کنید .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید