آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

تاکید وزیر اقتصاد بر تسریع اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن

وزیر امور اقتصـادی و دارایـی در نخستین نشست با مدیـران عامـل بانک‌های دولتی و خصوصی کشور بر تسریـع در اعطـای تسهیـلات کمک ودیعه مسکـن به متقاضیان تاکید کرد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : وزیر امور اقتصـادی و دارایـی در نخستین نشست با مدیـران عامـل بانک‌های دولتی و خصوصی کشور بر تسریـع در اعطـای تسهیـلات کمک ودیعه مسکـن به متقاضیان تاکید کرد.

وزیر امور اقتصـادی و دارایـی در نخستین نشست با مدیـران عامـل بانک‌های دولتی و خصوصی کشور بر تسریـع در اعطـای تسهیـلات کمک ودیعه مسکـن به متقاضیان تاکید کرد و از آن‌ها خواست در حداقل زمان ممکن در خواست‌های متقاضیان بررسی و پرداخت تسهیلات در اولویت قرار گیرد.

تا نیمه اول مهرماه سال جاری بانک‌ها و موسسات اعتباری دولتی و خصوصی حدود ۶۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن به ۲۶۷.۱۶۷ نفر متقاضی پرداخت کرده اند. ضمن اینکه ۴۷.۱۲۳ پرونده به مبلغ نزدیک به ۱۸ هزار میلیارد ریال نیز تشکیل و به زودی به متقاضیان پرداخت خواهد شد. بدین ترتیب تعداد پرونده‌های تشکیل و پرداخت شده جمعاً ۳۱۴.۲۹۰ پرونده با مبلغ تقریبی ۸۱ هزار میلیارد ریال می‌باشد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید