آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

بیمه گری کاندیدای نمایندگی دوره یازدهم مجلس شد / سه برنامه برای دو سال

عليرضا حجتي، کاندید نمايندگي دوره یازدهم مجلس شوراي اسلامي : ▫️مردم عزيز تهران، ري، شميرانات، اسلامشهر و پرديس؛ اغلب شما با "بيمه" سركار داشته ايد. يا "بيمه شخص ثالث" اتومبيل گرفته ايد، يا از "بيمه تكميلي درمان" بهرمند شده ايد، حتي ممكن است بيمه هاي "آتش سوزي و زلزله"، "عمر و حوادث"، "باربري" يا انواعي از بيمه ها را خريده باشيد. من ٢٤ سال است كه از سطح كارشناسي تا مديريت ارشد، در "صنعت بيمه" حضور دارم و حالا نامزد نمايندگي ميان دوره ي مجلس شوراي اسلامي يازدهم شده ام. بعنوان متخصص "صنعت بيمه" با سه برنامه كاربردي وارد اين ميدان شده ام. برنامه هايم را ساده با شما در ميان مي گذارم.

این پست را به اشتراک بگذارید

ویژه انتخابات / علیرضا حجتی، کاندید نمایندگی دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی برنامه های خود را اعلام کرد.

حجتی گفت : ▫️مردم عزیزتهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس؛

اغلب شما با “بیمه” سرکار داشته اید. یا “بیمه شخص ثالث” اتومبیل گرفته اید، یا از “بیمه تکمیلی درمان” بهرمند شده اید، حتی ممکن است بیمه های “آتش سوزی و زلزله”، “عمر و حوادث”، “باربری” یا انواعی از بیمه ها را خریده باشید. من ٢۴ سال است که از سطح کارشناسی تا مدیریت ارشد، در “صنعت بیمه” حضور دارم و حالا نامزد نمایندگی میان دوره ی مجلس شورای اسلامی یازدهم شده ام. بعنوان متخصص “صنعت بیمه” با سه برنامه کاربردی وارد این میدان شده ام. برنامه هایم را ساده با شما در میان می گذارم.

?برنامه اول: برای بازگشت اعتماد عمومی به “صنعت بیمه” تلاش می کنم.

▫️بسیاری از مردم فکر می کنند که شرکت های بیمه، سودهای کلانی از محل دریافت حق بیمه کسب می کنند. همین برداشت، باعث بروز بی اعتمادی عمومی نسبت به صنعت بیمه شده است. یک مثال ساده می زنم. بیش از ۲۰ درصد از حق بیمه شخص ثالث اتومبیل ها، به سازمان‌های دیگری غیر از “صنعت بیمه” پرداخت می‌شود که امکان درج نام این سازمان‌ها در بیمه‌نامه وجود ندارد. توجیه دقیق همکاران محترم در مجلس شورای اسلامی برای ایجاد شفافیت و اطلاع رسانی به بیمه گذاران، برنامه اولم خواهد بود. هرگونه اخذ عوارض از بیمه به نفع سازمان ها و نهادهای دیگر، باید شفاف به اطلاع مردم برسد.

?برنامه دوم: برای اصلاح قوانین بیمه ای تلاش می کنم.

▫️با همراهی مدیران توانمند صنعت بیمه و شبکه با ارزش فروش، تلاش خواهیم کرد که قوانین بیمه ای، به گونه ای اصلاح شود تا “صنعت بیمه” جایگاه خود را بعنوان یکی از سه رکن مالی کشور باز یابد. تصمیم گیری های مهم به داخل صنعت بیمه بازگردد و قوانین بیمه ای، همراه با سبک زندگی جدید مردم، به روز شود. ارتقاء فرهنگ بیمه نزد مردم، نیازمند قوانین مدرن است. ضمن اینکه “صنعت بیمه” باید بتواند نقش بی بدیل خود را به عنوان بازوی حمایتگر صنعت و اقتصاد کشور، در این دوره حساس اقتصادی ایفا نماید( از جمله #بیمهدرمانتکمیلی ). اگر قوانین بیمه ای با استفاده نظر صاحب نظران اصلاح و مدرن شود، هم مردم، هم صنعت گران، هم فعالان اقتصادی و تجاری و هم صنعت بیمه و شبکه بزرگ فروش، از مواهب تسهیل گرانه بیمه به خوبی بهره مند خواهند شد.

?برنامه سوم: برای تغییر نگرش و تصمیم سازی در شورای عالی بیمه تلاش می کنم.

“شورای عالی بیمه” به عنوان عالی ترین رکن صنعت بیمه کشور نیاز به اصلاح ساختار و تغییر نگرش دارد. آن هم مبتنی بر تحولات روز.
در حال حاضر، رئیس کل بیمه مرکزی (به عنوان رئیس شواری عالی بیمه)، معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، معاون طرح و برنامه وزارت صمت، رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران، مدیرعامل یکی از شرکتهای بیمه، دو نفر نماینده مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و سه کارشناس منتخب در ترکیب اعضای شواری عالی بیمه کشور حضور دارند. تلاش می کنم با اصلاح قوانین، وزن کارشناسی صنعت بیمه را شواری عالی بیمه کشور افزون کنم تا تصمیمات آن بیشتر از گذشته، باعث توسعه صنعت بیمه و افزایش ضریب نفوذ آن گردد. بهره این اصلاح را نهایتا مردم و اقتصاد و صنعت کشور می برند.

  • مردم عزیز تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس؛ من با توجه به تخصصم در حوزه بیمه با همین سه برنامه به ظاهر ساده، مبتنی بر تخصصم، نامزد نمایندگی مجلس شده ام. وعده و شعار دیگری هم ندارم. در دو سال باقی مانده از عمر مجلس یازدهم، انجام همین سه کار، مرا بس است. براین باورم که اگر بخش خصوصی صنعت بیمه، نماینده ای را به مجلس بفرستد، سایر صنایع نیز اقدامات مشابهی را انجام خواهند داد. آن گاه مجلسی حرفه ای و به دور از شعار زدگی و سیاسی بازی خواهیم داشت. بی تردید متنفع اصلی تصمیمات کارشناسی در مجلس متخصصان، مردم خواهند بود.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید