آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

بیمه پاسارگاد به دو شرکت زندگی و غیر زندگی تبدیل می شود / برنامه توسعه اتکایی‌ پاسارگاد سیاستی کوتاه‌مدت است

مثلث مالی : مدیرعامل شرکت بیمه پاسارگاد برنامه بلندمدت این شرکت را اعلام کرد . معصوم ضمیری در گفت و گو با پایگاه خبری – تحلیلی مثلث مالی از برنامه بلند مدتی خبرداد که طبق آن شرکت بیمه پاسارگاد به دو شرکت زندگی وغیرزندگی تبدیل می شود و درعرصه اتکایی به عنوان سهامداربزرگ یک شرکت اتکایی نقش آفرینی خواهد کرد .

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : مدیرعامل شرکت بیمه پاسارگاد برنامه بلندمدت این شرکت را اعلام کرد .

معصوم ضمیری در گفت و گو با پایگاه خبری – تحلیلی  مثلث مالی از برنامه بلند مدتی خبرداد که  طبق آن شرکت بیمه پاسارگاد به دو شرکت زندگی وغیرزندگی تبدیل می شود  و درعرصه اتکایی به عنوان سهامداریک شرکت اتکایی نقش آفرینی خواهد کرد .

وی تفکیک وظایف در بازار بیمه کشور را  ضرورتی دانست که درآینده ایجاد خواهد شد و افزود : شرکت‌های بیمه جنرال باید به دو بخش زندگی و غیرزندگی تبدیل شوند و بخش اتکایی هم تخصصی اداره شود.

این درحالی است که پرتفوی بیمه های اتکایی شرکت بیمه پاسارگاد درپایان سال ۱۳۹۹ نسبت به سه سال قبل بیش از ۳ برابر شده است. ضمیری درباره برنامه توسعه فعالیت‌های اتکایی این شرکت یاد آورشد :  سیاست توسعه اتکایی‌ بیمه پاسارگاد یک سیاست کوتاه‌مدت است.

ضمیری درباره اجرای این برنامه کوتاه مدت متذکرشد:  : با توجه به ظرفیتی که امکانات سرمایه و توان مالی بیمه پاسارگاد ایجاد کرد ، تصمیم گرفتیم این ظرفیت را در اختیار بازار قرار داده و تا زمانی که یک ظرفیت کامل اتکایی به وجود نیاید ، حتما در خدمت صنعت بیمه از نظر دادن پوشش اتکایی خواهد بود.

وی ادامه داد : اکنون پاسارگاد بنا بر پشتوانه مالی و پشتوانه خوبی که در اختیار دارد، حیف است این پشتوانه را در اختیار صنعت بیمه نگذارد و پوشش‌های باقیمانده را در بازار نپذیرد، اتکایی هم انجام می‌دهد.

ضمیری با ابراز امیدواری برای اینکه هرچه زودتر بازار به جایی برسد که اتکایی‌اش را بتواند خوب و کامل مدیریت کند در خصوص ظرفیت کامل اتکایی یاد آورشد : این ظرفیت زمانی به وجود می‌آید که به بازار بین‌المللی وصل شده باشیم ، چون خیلی ازخسارت‌های عمده به‌خصوص نوع خسارت‌های فاجعه‌آمیز ضرورت دارد پوشش خارج از کشور داشته باشند.

مدیرعامل بیمه پاسارگاد با اشاره به اینکه یکی از سهامداران موثر در شرکت بیمه اتکایی ایرانیان است، گفت : شخصا به  فعالیت تخصصی‌ اعتقاد دارم ، اما باید زمان مناسب و شرایط  تخصصی سازی فراهم باشد .

مدیرعامل بیمه پاسارگاد در خاتمه درخصوص تجدید ارزیابی دارایی های این شرکت گفت : فعلا بیمه پاسارگاد برنامه ای برای تجدید ارزیابی  ندارد ، چون شرکت خیلی قدیمی نیست و هنوز احساس می‌کند، می‌تواند در آینده این کار را انجام دهد ، البته ممکن است در چند سال آینده تجدید ارزیابی داشته باشیم و ارزش دارایی هایی که دراختیار داریم  به‌روز شود.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید