آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

بیمه پاسارگاد بدون نسخه فیزیکی ، بیمه شخص ثالث صادرمی کند

بیمه پاسارگاد بدون نسخه فیزیکی ، بیمه شخص ثالث صادرمی کند

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : شرکت بیمه پاسارگاد در راستای اجرای دستور بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، زیر ساخت های لازم را برای دسترسی الکترونیکی بیمه گذاران بیمه شخص ثالث به اطلاعات مورد نیاز را فراهم کرده و این بیمه نامه بدون نسخه فیزیکی صادر می شود. از این پس در کلیه فرآیندهای صدور توسط شعبه ها و نمایندگی های این شرکت در سراسر کشور از جمله فروش و تمدید بیمه نامه و خسارت بیمه نامه شخص ثالث، بدون نیاز به ارائه بیمه نامه فیزیکی قابل انجام خواهد بود.

معصوم ضمیری مدیرعامل بیمه پاسارگاد دراین باره گفت : اگرچه قرار نیست با حذف فیزیکی بیمه‌نامه شخص ثالث ، فروش از نمایندگان گرفته شود اما نمایندگان این را هم باید بپذیرند دنیا درحال تغییر است.

ضمیری با بیان اینکه، برای اجرایی کردن طرح حذف فیزیکی بیمه نامه شخص ثالث نباید عجله کرد، گفت: این طرح با بررسی تمام جوانب و رفع اشکالات باید اجرایی شود زیرا یک تغییر اجرایی است که آثار مثبت و منفی با خود به همراه دارد اما به طور حتم آثار مثبت آن بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه در ابتدا باید مقدمات این طرح آماده شود ، درگفتو گو با چابک آن لاین گفت : در جلساتی که در بیمه مرکزی برگزار شد چند فرض مطرح شده، یکی اینکه بیمه نامه کاغذی حذف شود اما به جای آن کارت صادر شود که بیمه گذار به جای بیمه نامه کاغذی، کارت الکترونیکی  دریافت کرده و اطلاعات برروی آن ثبت شود.

مدیرعامل شرکت بیمه پاسارگاد با بیان اینکه برای اجرای این طرح به سیستمی نیاز داریم که اطلاعات کارت برایش قابل خواندن باشد، ادامه داد: اطلاعات موجود برروی کارت باید با سایت ارگان های دیگر هماهنگ باشد و برای قسمت نقل و انتقال این کارت هم باید چاره ای اندیشیده شود، و اگر تمامی امکانات اجرایی فراهم شود مسئله نگرانی نمایندگان قابل حل است.

ضمیری با اشاره به اینکه باید به نمایندگان امکانات داده شود تا بتوانند کارت شخص ثالث را صادر کنند ، سوالی مبنی براینکه ” آیا طی مدتی کوتاه تجهیز این حجم از نمایندگان به دستگاه های صادر کننده کارت شدنی است ؟” را مطرح کرد.

وی، با بیان اینکه تا تجهیز کامل نمایندگان نباید برای اجرایی کردن این طرح عجله کرد، گفت: در شرایط کنونی خرید دستگاه برای این حجم از نمایندگان مقداری مشکل است .

مدیرعامل بیمه پاسارگاد افزود: نمایندگان هم باید بپذیرند که دنیا درحال تغییر است و خودرا به فروش آنلاین مجهز کنند و همسو با تغییرات جامعه پیش بروند در این بین ممکن است تعدادی از نمایندگان توانایی فراهم کردن این امکانات را نداشته باشند که می توانند در رشته های دیگر بیمه ای فعالیت کنند.

به عقیده مدیرعامل بیمه پاسارگاد، این طرح با بررسی تمام جوانب و رفع اشکالات، باید اجرایی شود و برای اجرای آن نباید عجله کرد زیرا یک تغییر اجرایی است که آثار مثبت و منفی دارد اما به طور حتم آثار مثبت آن بیشتر است.

ضمیری بیان کرد: شرکت متبوع وی در بخش بیمه نامه ثالث چندان فعال نیست و بیشتر در حوزه بیمه نامه عمر فعال بوده و این طرح شرکت های بیمه ای را که عمده فعالیت آن ها در بخش بیمه نامه شخص ثالث است تحت تاثیر قرار می دهد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید