آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

بیمه معلم ۸۲۹ فقره غرامت فوت بر اثر کرونا را پرداخت کرد / طی ۴۸ ساعت

مثلث مالی : براساس اعلام صریح معاونت اشخاص و مسئولیت بیمه معلم، این شرکت بیمه‌ای با شیوع ویروس کرونا بابت غرامت فوت در اثر حادثه بالغ بر 829 فقره خسارت تا این لحظه پرداخت کرده و حداکثر ظرف 48 ساعت به حساب افراد واریز شده است .

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : براساس اعلام صریح معاونت اشخاص و مسئولیت بیمه معلم، این شرکت بیمه‌ای با شیوع ویروس کرونا بابت غرامت فوت در اثر حادثه بالغ بر ۸۲۹ فقره خسارت تا این لحظه پرداخت کرده و حداکثر ظرف ۴۸ ساعت به حساب افراد واریز شده است .

به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، عملکرد معاونت اشخاص و مسئولیت بیمه معلم در نیمه اول سال ۹۹ با نگاهی به چشم انداز نیمه دوم سال جاری در گفتگو با عباس معینی بررسی و تحلیل شد.

در ادامه بخوانید:

عباس معینی معاونت اشخاص و مسئولیت بیمه معلم در همین زمینه با نگاهی به وضعیت کلان صنعت بیمه معتقد است، نمی‌توان تاثیر پاندومی کرونا بر کل صنعت بیمه را نادیده گرفت که به صورت مستقیم و غیر مستقیم عملکرد شرکت‌های بیمه را همچون سایر بخش‌های اقتصادی کشور تحت تاثیر قرار داده است. وی در تشریح تاثیر مستقیم کرونا از میزان فروش شرکت‌های بیمه معتقد است و تاکید می‌دارد: بدون شک در حوزه بیمه‌های اشخاص بیش از سایر بیمه نامه‌ها تاثیر داشته است. معاون اشخاص و مسئولیت بیمه معلم به مثالی واضح در این زمینه اشاره می‌کند و بیمه نامه‌های مسافرتی را مورد بررسی قرار می‌دهد: با کاهش ترددها و بخصوص مسافرت‌های خارج از کشور، بیمه نامه‌های مسافرتی با کاهش فروش معناداری روبرو شده است به طوریکه می‌توان گفت بالغ بر ۹۵ درصد فروش بیمه نامه‌های مسافرتی خارجی متوقف شده است در زمینه تورهای مسافرتی داخلی نیز همین روند حاکم است و عملا اغلب سفرهای داخلی تفریحی با اخلال روبرو شده است. معاونت اشخاص و مسئولیت بیمه معلم در ادامه به اثرات کرونا بر بیمه‌های عمر گروهی اشاره می‌کند: با افزایش مرگ و میر بر اثر ویروس کرونا، خسارتهای مربوط به بیمه‌نامه‌های عمر گروهی افزایش یافته است به طوریکه بیمه معلم با شیوع ویروس بابت غرامت فوت در اثر حادثه بالغ بر ۸۲۹ فقره خسارت تا این لحظه پرداخت کرده است که انتظار می‌رود با شیوع جهشی ویروس در نیمه دوم سال این مقدار افزایش یابد.

اشاره به انجام مسئولیت‌های اجتماعی شرکت بیمه معلم:

تلاش کردیم غرامت فوت بیمه نامه‌های عمر و حادثه را با توجه به مشکلات مادی و معنوی خانواده‌ها حداکثر ظرف ۴۸ ساعت پرداخت کنیم تا بتوانیم نقشی هرچند کوچک در برطرف کردن نیاز هم‌وطنان داشته باشیم. وی در ادامه به وضعیت بیمه نامه‌های درمان اشاره می‌کند و اذعان می‌دارد: اگرچه در مدت اخیر به دلیل کاهش مراجعه مردم به مراکز درمانی برای مداوای امراض مختلف به دلیل ترس ابتلا به کرونا، تعداد خسارت ها کاهش داشته اما عملا به لحاظ رقمی، مبلغ صورت‌حساب‌های پرداختی افزایش داشته است. معاونت اشخاص و مسئولیت بیمه معلم نگاهی به افزایش فروش بیمه‌های زندگی می‌کند و تصریح می‌دارد: اگر بخواهیم به فرصت‌سازی‌های کرونا در صنعت بیمه اشاره کنیم باید گفت نگرانی افراد نسبت به ابتلا به کرونا سبب شده تا تقاضا برای خرید بیمه نامه‌های زندگی افزایش یابد و اقبال فروش در بیمه‌های زندگی به صورت محسوسی قابل درک است. و تاکید می‌کند: این روزها یکی از چالش‌های مردم تحت پوشش قرار گرفتن ریسک‌های نوظهور مانند بیمه covid-19 است. در همین راستا تلاش کردیم به این نیاز مشتریان خود پاسخ دهیم و در همین زمینه در قالب امراض خاص، بیماری covid-19 را تحت پوشش قرار دادیم. در این راستا مشتریان تا سقف ۲۵۰ میلیون ریال برای هزینه‌های کرونا از طریق بیمه نامه‌های سرمایه‌گذاری بدون اینکه حق بیمه‌ای پرداخت کنند پوشش‌های مطلوبی دریافت می‌نمایند.

در تلاش هستیم … تا ازاین فرصت استفاده کنیم و با توسعه سرمایه‌گذاری منابع حاصل ازاین حق بیمه‌ها خدمت‌رسانی در ارائه طرح‌های جدید را تقویت کنیم.

عباس معینی در ادامه با اشاره به برنامه های ۶ ماه دوم سال ۹۹ عنوان می‌دارد: در حوزه بیمه‌های عمر از سال ۹۲ با تغییر مدیریت در شرکت، استارت توسعه بیمه‌های زندگی زده شد و در این راستا ارتقاء بیمه‌های زندگی بخش مهمی از استراتژی‌های و برنامه مدون شرکت شد در این زمینه فرهنگ‌سازی بیمه‌های زندگی برای کودکان و نوجوانان را در دستور کار قرار دادیم و کتاب‌های داستان با محور مفاهیم بیمه‌ای را منتشر کردیم.

• در همین زمینه برخی محصولات متناسب با این قشر مانند طرح هستان برای کودکان ، طرح بیست و اکسیر برای جوانان و بیمه نامه‌های مکمل بازنشستگی را با پوشش‌های مناسب ارائه کردیم.

• و در حال حاضر برای ماه‌های آتی سال در راستای برنامه ششم توسعه کشور و ضرورت افزایش بیمه‌های عمر با استفاده از قریب به ۱۵۰۰ نماینده فعال و شعب سراسر کشور تلاش داریم این طرح ها را همچنان اشاعه دهیم.

معاونت اشخاص و مسئولیت بیمه معلم تاکید می‌کند:

از سوی دیگر با پرداخت سود مشارکت در منافع با متوسط ۲۳ درصد تلاش کردیم در بیمه نامه‌های عمر جذابیت ایجاد کنیم.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید