آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

بیمه «ما» ۹ ساله شد / افزایش ۳۸۴ درصدی پورتفوی سهام

مثلث مالی : شركت بيمه “ما” در تاريخ 13 ام تیرماه سال1390به ثبت رسيد وپروانه فعاليت خود را در انواع بيمه هاي اموال ، اشخاص و مسئوليت از بيمه مركزي ايران دريافت كرده است وازآن تاريخ تا كنون توانسته است با به كارگيري نيروي انساني كارآمد و بهره گيري از كارشناسان متخصص در صنعت بيمه ، به جايگاه خوبي درميان شركت هاي بيمه دست يابد وهمچنین توانسته جایگاه خود را به عنوان یکی ازشرکت‌های معتبر بیمه ای تثبیت کند وضمن حضور درمناسبات اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی پاسخگوی ذینفعان خود نیز باشد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : شرکت بیمه “ما” در تاریخ ۱۳ ام تیرماه سال۱۳۹۰به ثبت رسید وپروانه فعالیت خود را در انواع بیمه های اموال ، اشخاص و مسئولیت از بیمه مرکزی ایران دریافت کرده است وازآن تاریخ تا کنون توانسته است با به کارگیری نیروی انسانی کارآمد و بهره گیری از کارشناسان متخصص در صنعت بیمه ، به جایگاه خوبی درمیان شرکت های بیمه دست یابد وهمچنین توانسته جایگاه خود را به عنوان یکی ازشرکت‌های معتبر بیمه ای تثبیت کند وضمن حضور درمناسبات اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی پاسخگوی ذینفعان خود نیز باشد.

به گزارش تصویر روز این شرکت بیمه ای درچند سال‌ اخیرکه اقتصاد کشوربا افت وخیزهای فراوانی روبرو بوده ،همواره در صحنه بوده و به عنوان یکی از شرکت‌های خوشنام کشور، توانسته نقش خود را در صنعت بیمه واقتصاد کشور به خوبی ایفا کند. یکی ازاتفاقات مهمی که درسال۹۶ برای شرکت بیمه “ما” افتاد، تغییرمدیرعامل این شرکت بود ودر نتیجه این جوانگرایی، حجت بهاری فرکه پیش ازاین عضوموظف هیات مدیره وناظر حوزه فنی بود به سمت مدیرعاملی این شرکت منصوب شد. نگاهی به عملکرد مالی شرکت بیمه”ما” درسال۹۸ نشان می دهد این شرکت درمسیر خوبی قرارگرفته و حکایت از افزایش درآمد آن دارد.تولید حق بیمه این شرکت بیمه ای در سال مالی ۹۸ بالغ بر ۱۰.۱۹۴ میلیارد ریال بوده که نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد رشد داشته است. شرکت بیمه “ما” با مدیریت ریسک مناسب، توانست ضریب خسارت خود را به ۶۶ درصد برساند که فاصله ای قابل توجه با شرکت های دیگر صنعت بیمه دارد و همچنین افزایش ۳۸۴ درصدی پورتفوی سهام این شرکت را نیزمی توان ازدیگرنکات ارزشمند و قابل ذکرسال مالی ۹۸ دانست .

بیمه”ما” به عنوان یک شرکت خوب بیمه ای، توانسته ضمن حفظ سهم خود ازبازار،روند رو به رشد خود را ادامه دهد و امید است با مدیریت صحیح سهم بیشتری را به خود اختصاص دهد. این شرکت درسال گذشته ترکیب بهینه پرتفوی،متنوع‌سازی پرتفوی سرمایه‌گذاری وهمچنین سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری واوراق بدهی را نیزدردستورکارخود قرارداد وشاهد رشد مناسبی ازاین نظربود. افزایش سرمایه تا سطح ۴ هزار میلیارد ریال ، سرمایه گذاری بهینه منابع مالی و متنوع سازی سرمایه گذاری، تمرکز برحفظ ترکیب بهینه پرتفوی شرکت و گسترش و توسعه شبکه فروش از برنامه های آتی بیمه”ما” درسال جدید است .

لازم به ذکر است شرکت بیمه “ما” براساس آمار ارائه شده ازسوی بیمه مرکزی، دارای بالاترین سطح توانگری بوده و درجمع شفاف ترین شرکت های بیمه ای بر اساس رتبه بندی شرکت های بورسی قرار گرفته است. این شرکت بیمه ای به عنوان یک بیمه گر پیشتاز و سرآمد مصمم است تا همگام با گسترش فرهنگ آینده نگری در جامعه به نحوی خدمات خود را به مشتریان عرضه نمایند که ضمن رعایت کلیه حقوق ذینفعان سایر افراد جامعه هم ازمنافع آن بهره مند شوند.

منبع : تصویر روز

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید