آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

بیمه تعاون به بازار دوم فرابورس ارتقا یافت

مثلث مالی : شرکت بیمه تعاون با نماد «وتعاون» به عنوان دویست و شصت و هشتمین نماد معاملاتی در بازار دوم فرابورس ایران درج شد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : شرکت بیمه تعاون با نماد «وتعاون» به عنوان دویست و شصت و هشتمین نماد معاملاتی در بازار دوم فرابورس ایران درج شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون، مونا سادات کابلی، مدیر پذیرش فرابورس ایران گفت: شرکت بیمه تعاون با نماد «وتعاون» پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۰، به عنوان دویست و شصت و هشتمین نماد معاملاتی و صد و شصت و دومین شرکت در بازار دوم فرابورس ایران درج شد.
حضور شرکت بیمه تعاون در بازار دوم فرابورس ایران به منزله شفافیت مالی بیشتر و در نتیجه کسب رتبه اعتباری مطلوب تر است.
همچنین سهامداران این شرکت نیز به سبب این حضور می توانند از امتیازاتی همچون «افزایش نوسان سهام از ۳ به ۵ درصد»، «اخذ تسهیلات از بانک با وثیقه سهام»، «معافیت مالیاتی تا ۲۵ درصد» و مواردی از این دست بهره مند شوند.
لازم به ذکر است که شرکت بیمه تعاون در تاریخ ۱۰ دی ماه ۹۹ اعلام کرد که درخواست پذیرش سهام این شرکت (تعاونی سهامی عام) در جلسه هیئت پذیرش فرابورس مطرح و با پذیرش در بازار دوم فرابورس ایران به صورت مشروط موافقت شد.
شایان ذکر است، این شرکت در تاریخ ۱۲ آبان ۱۳۹۲ به عنوان یکصد و پنجاه و دومین نماد معاملاتی بازار پایه فرابورس در گروه بیمه و صندوق بازنشستگی فعالیت خود را آغاز کرده و نخستین شرکتی بود که تمام پذیره نویسی آن تنها از طریق فرابورس و شبکه کارگزاری انجام شد.
این مهم سبب شد تا رئیس وقت اداره عملیات بازار فرابورس ایران در خرداد ۱۳۹۴ با اشاره به استقبال معاملات صورت گرفته شرکت بیمه تعاون مطرح کند: «معاملات بیمه تعاون به عنوان نماینده شرکت های تعاونی در فرابورس ایران حاکی از آمادگی فرابورس برای ورود دیگر شرکت های تعاونی به بازار پایه است».

گفتنی است، حفظ سطح یک رتبه توانگری مالی، کاهش مالیات مطالبه شده درخصوص عملکرد سال ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال، کنترل ضریب خسارت، جذب و حفظ مشتریان، پیگیری مستمر وصول مطالبات، توزیع مناسب ریسک بیمه‌گری توسط بیمه های اتکایی و اخذ گواهینامه استاندارد مدیریت ریسک ایزو ۳۱۰۰۰ به همراه کسب گواهی تعهد به تعالی سازمانی از دیگر مواردی است که در دایره دستاوردهای سال ۹۹ شرکت بیمه تعاون برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به تمام ذی نفعان این شرکت جای گرفته است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید