آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

بیمه ایران را تضعیف نکنید / دفاع ازتعیین نرخ و شرایط در کنسرسیوم ها /

مثلث مالی : یک کارشناس بیمه ایران گفت : زمانه تغییرخواهد کرد ، تحریم ها همیشگی نیست ، چنانچه برای بازار متشکل بیمه گام های تخصصی برداشته شود ، صنعت بیمه کشورمان می تواند بازار متشکل بیمه ای داشته باشد که برای منطقه نرخ و شرایط تعیین نماید.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : یک کارشناس بیمه ایران گفت : زمانه تغییرخواهد کرد ، تحریم ها همیشگی نیست ، چنانچه برای بازار متشکل بیمه گام های تخصصی برداشته شود ، صنعت بیمه کشورمان می تواند بازار متشکل بیمه ای داشته باشد که برای منطقه نرخ و شرایط تعیین نماید.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی مثلث مالی “دستیابی به شرایط عمومی و خصوصی حرفه‌ای قبول ریسک بر اساس اصول بین‌المللی “به عنوان یکی از دلایل اصلی تشکیل بازارمتشکل بیمه عنوان شده است . یکی از کارشناسان شرکت بیمه ایران دراین باره به مثلث مالی گفت : هر اقدامی درراستای ساماندهی بازار بیمه قابل تقدیراست اما به این بهانه نباید توانمندی های شرکت بیمه ایران را زیرسوال برد .

او که خواست نامش ذکرنشود ، با انتقاد از اینکه گفته می شود ، طی سال های گذشته ریسک های بزرگ درکنسرسیوم ها به درستی نرخ گذاری نشده است ، یاد آورشد : لیدر کنسرسیوم های انرژی بیمه ایران بود که دارای بدنه کارشناسی قوی و متخصصی است وعملکرد سالیان سال آن گواه این موضوع است.

وی با بیان اینکه اگر نرخ و شرایط غیرفنی بود تا الان باید در ضریب خسارت ها خود را نشان می داد ، گفت : پروسه پرداخت خسارات هواپیما درصنعت بیمه کشور قریب سه سال بود ، درحالیکه بیمه ایران درزمان تحریم ها زمان پرداخت خسارات هواپیما را به یک ماه هم رساند که نشان میدهد ، بیمه نامه های فنی که مورد قبول بازار بین الملل است ، صادرشده است .

او گفت : اگرشرکت بیمه ای خارج از کنسرسیوم به بیمه گذار نرخ وشرایط غیرفنی داده است ، این اقدام غیرحرفه ای را نباید به پای کنسرسیومی نوشت که ریسک ها را به درستی شناسایی کرده و درزمان بروزحوادث هم توانسته خسارات را جبران نماید.

این کارشناس بیمه ایران یاد آورشد : برای ریسک های بزرگ هواپیما – کشتی و انرژی کارشناسان بیمه ایران در همکاری با شعبه این شرکت در لندن بهترین نرخ و شرایط را می گرفتند و حتی یکبار درزمان تحریم ها کارشناسان لویدز برای بررسی پرونده خسارت به دبی آمدند و بیمه ایران توانست به موقع و کامل سهم اتکایی خارجیان در جبران خسارات را دریافت نماید.

وی تاکید کرد : تضعیف بیمه ایران به صنعت بیمه کشور آسیب می زند و برای تشکل های نوین بیمه ای که گفته می شود با هدف ارتقای توانمندی صنعت بیمه درتعیین نرخ وشرایط ایجاد خواهد شد روی کارشناسان و بدنه قوی این بیمه قدیمی و ملی حساب بازکنند .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید