آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

بیمه آسماری به اصول مشتری مداری پایبند است

مثلث مالی : دوم بهمن «روز شناخت مشتری» بود، به مناسبت این روز شرکت بیمه آسماری بار دیگر با قدردانی از مشتریان خود، بر پایبندی به اصول مشتری مداری تاکید کرد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : دوم بهمن «روز شناخت مشتری» بود، به مناسبت این روز شرکت بیمه آسماری بار دیگر با قدردانی از مشتریان خود، بر پایبندی به اصول مشتری مداری تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، «مشتری» از ارزشمندترین دارایی‌های هر سازمان است و شرکت بیمه آسماری با شناخت درست از این موضوع، تلاش کرده است همه امکانات خود را برای جلب رضایت حداکثری مشتریانش به کار بندد.
با پیاده سازی CRM شرکت بیمه آسماری، همه خدمات ارائه شده به مشتریان رصد شده و از روز آغاز قرارداد تا پایان مهلت قانونی ارائه خدمات، ارتباط دو سویه مشتری و سازمان به طور کامل حفظ می شود.
همچنین ایجاد کانال های ارتباطی متنوع مانند تلفن، ایمیل، استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی و ….، باعث شده است که امکان برقراری ارتباط موثر میان سازمان و مشتریان به بهترین شکل ایجاد شده و مشتری به عنوان یک اصل، حفظ شود.
شرکت بیمه آسماری جلب رضایت مشتریان کنونی و جذب مشتریان جدید را به عنوان اولویت اساسی خود برگزیده و تلاش کرده است که با سرمایه‌گذاری هوشمند در مرکز تماس، در کنار مشتری مداری و تکریم مشتری، کیفیت خدمات خود را بیشتر از پیش افزایش ‌دهد.
مرکز تماس شرکت بیمه آسماری با نظارت معاونت توسعه بازار و شبکه فروش و همچنین راهبری مدیریت امور مشتریان با هدف تسهیل در برقراری تماس با مرکز پاسخگویی آسان، کنترل تماس های ورودی و هدایت هوشمند تماس، کاهش تماس های ناموفق و افزایش بهره وری و بالا بردن راندمان شرکت در بخش پاسخگویی، ایجاد و اجرای الگوها و فرآیندهای سازمانی در راستای مشتری مداری و افزایش رضایتمندی مخاطبان، پیگیر خواسته های مشتریان است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید