آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

بیمه آرمان با عبور از زیان‌ سنوات گذشته به سود قابل قبول رسید

مثلث مالی : کامبیز پیکارجو مدیرعامل بیمه آرمان بعد از برگزاری مجمع سالانه درپیامی از همکاران شرکت قدردانی کرد. به پاس این هم‌افزایی و در سایه شکیبایی و دوری از هر نوع حاشیه در کنار هم و با تغییر استراتژی جذب پرتفوی و اصلاح هندسی ریسک بیمه‌گری، شرکت بیمه آرمان توانست با رشد 30 درصدی درآمد حق بیمه، رشد 1193 درصدی درآمدهای سرمایه‌گذاری و همچنین کنترل انواع هزینه‌ها از زیان‌های سنوات گذشته به سود قابل قبولی دست یابد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : کامبیز پیکارجو مدیرعامل بیمه آرمان بعد از برگزاری مجمع سالانه درپیامی از همکاران شرکت قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه آرمان ،دراین پیام آمده است :

خانواده معزز شرکت بیمه آرمان پس از دو سال ناکامی در سودآوری، با صبوری، همت، غیرت، مسئولیت‌پذیری، وفاداری، تخصص و درایت شما همکارانم در ستاد، شعب و کلیه دفاتر نمایندگی سراسر کشور در سال ۱۳۹۸، موفق شدید تا رکوردهای بیمه آرمان و حتی بعضاً صنعت بیمه را جابه‌جا کنید.

به پاس این هم‌افزایی و در سایه شکیبایی و دوری از هر نوع حاشیه در کنار هم و با تغییر استراتژی جذب پرتفوی و اصلاح هندسی ریسک بیمه‌گری، شرکت بیمه آرمان توانست با رشد ۳۰ درصدی درآمد حق بیمه، رشد ۱۱۹۳ درصدی درآمدهای سرمایه‌گذاری و همچنین کنترل انواع هزینه‌ها از زیان‌های سنوات گذشته به سود قابل قبولی دست یابد.

به این ترتیب در سال ۱۳۹۸، ۱۱۰ میلیارد تومان سود ناشی از عملیات بیمه‌گری، ۳/۵۵ میلیارد تومان سود عملیاتی و ۷/۵۴ میلیارد تومان سود خالص تحصیل و شرکت عملاً از وضعیت ماده ۱۴۱ قانون تجارت در تنها یکسال فعالیت، خارج گردد و جایگاه اعتباری شرکت در صنعت بیمه بهبود مناسبی بیابد.

بابت این موفقیت خدای بزرگ را خاضعانه شاکر و سپاسگزارم که با توجه به کلیه کمی‌ها و کاسنی‌ها، محدودیتها و برخی معذوریتهای موجود -که در شرایط خاص گذار از وضعیت قرمز شرکت به وضعیت سبز مطلوب توجیه‌پذیر است- شما همکاران توانستید عملکرد بسیار خوبی در کارنامه خود ثبت کنید و جز فعالان برتر صنعت بیمه باشید و بر کوله بار تجربیات خود بیافزائید. بی‌شک بهبود مستمر و رشد بالنده شرکت در سایه داشته‌های تجربی گذشته، ادامه مسیر پیش‌رو را هموارتر، سریعتر و لذت‌بخش‌تر خواهد نمود.

در انتها از کلیه همکاران، خبرگانی که در گذشته سکان هدایت شرکت را در دست داشته و کلیه همکارانی که در سال مالی مورد اشاره در کنار ما بودند و اکنون به‌هردلیل توفیق همکاری با این عزیزان را نداریم ولی در این موفقیت سهیم هستند، تشکر کرده و مراتب سپاس و قدردانی خود را از تلاش‌های بی‌شائبه همگی اعلام کرده و از اینکه در کنارتان بودم و هستم، احساس غرور داشته و موفقیت و بهروزی روزافزونتان را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.                                      

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید