آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

برگزاری نمایشگاه صنعت پتروشیمی کیش الگویی موفق در سطح کشور

مثلث مالی : مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی صنعت پتروشیمی کیش را الگویی موفق در سطح کشور عنوان کرد

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی صنعت پتروشیمی کیش را الگویی موفق در سطح کشور عنوان کرد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، غلامحسین مظفری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در دومین نمایشگاه بین الملل صنعت پتروشیمی کیش زیر ساخت ها و امکانات این منطقه را زمینه ساز برگزاری رویدادهای موفق و ارزشمندی از جمله در حوزه های صنعت فولاد، صنعت ساختمان و نفت و گاز برشمرد.

مظفری با بیان این که در جزیره کیش با برنامه ریزی راهبردی بلند مدت؛ سرمایه گذاری های قابل توجهی در حوزه های مختلف انجام شده است اظهار داشت: با ایجاد زیر ساخت های اصلی از نظر اقامتی، مکان برگزاری نمایشگاه ها و همایش های مختلف این منطقه بستر و زمینه ساز برگزاری نمایشگاه هایی متعددی است.

وی با تاکید بر این که فرصت های بسیاری زیادی برای برگزاری نشست های تخصصی و کارشناسی در جزیره کیش فراهم شده است افزود: با استقبال گسترده متخصصان فنی و کارشناسان مجرب صنعت پتروشیمی جزیره کیش در این نمایشگاه شاهد به امضا رسیدن بیش از ۷۲ تفاهم نامه و قرارداد در زمینه های مختلف بودیم.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به این که دومین سال برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت پتروشیمی کیش در این منطقه با استقبال گسترده فعالان این صنعت همراه شده بود گفت: با ایجاد دبیرخانه دائمی نمایشگاه ها و همایش ها در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش؛ تجربه بسیار خوب و موفقی در خصوص تعامل میان سازندگان داخلی و مصرف کنندگان صنعت پتروشیمی، بانک های مطرح کشور، معاونت علمی ریاست جمهوری و شرکت های دانش بنیان در این رویداد مهم و ارزشمند رقم خورد.

غلامحسین مظفری با بیان این که هدف اصلی تمام فعالیت های صنعتی و غیر صنعتی کیش تحقق یافتن شعار سال “جهش تولید” است افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری برای رونق اقتصادی و تولید؛ برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی صنعت پتروشیمی و همایش های تخصصی یکی از اقدامات مهم  در راستای شعار سال بود.

مظفری به بیش از ۴ هزار میلیارد تومان حجم ریالی قرارداد و ساخت دو طرح بسیار بزرگ و مجموعه پتروشیمی صد در صد داخلی که بیش از ۳ میلیارد یورو سرمایه گذاری شده است در سطح کشور اشاره داشت و افزود: خوشبختانه در سطح کشور برای ساخت از توان خوب داخلی و فناری پیشرفته صنایع پتروشیمی برخورداریم که نه تنها می تواند نیازهای کشور را برطرف کند بلکه می تواند این دانش فنی و محصولات تولیدی را به سایر کشورها عرضه کند.

به گفته مظفری این آمادگی برای سازندگان و تولید کنندگان در سطح کشور ایجاد شده و علاوه بر نیازهای داخلی می توانند در بازار های بین المللی نیز فعالیت داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: در جزیره کیش علاوه بر اقدامات توسعه ای در حوزه های گردشگری، سرمایه گذاری، نفت و گاز گام های موثری برداشته شده است ضمن این که جزیره کیش به عنوان  پشتیبان اصلی این صنایع در حوزه های لجستیکی و خدمات دانش های فنی و مهندسی می تواند به کشور های همسایه خدمات شایسته ای ارائه دهد.

غلامحسین مظفری یکی از موفقیت های برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی صنعت پتروشیمی در سال گذشته را  امضای تفاهم نامه ای در قالب یک کنسرسیوم ۵ جانبه برشمرد و اظهار داشت: دبیرخانه دائمی نمایشگاه ها و همایش ها در طول سال به فعالیت خود ادامه می داد و با برگزاری جلسات مستمر خروجی این جلسات؛ برگزاری پربار و موفق دومین نمایشگاه بین المللی صنعت پتروشیمی در کیش بود.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید