آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

بخش سوم / واحدهای مسکونی ۱۲۰ تا ۱۳۵ میلیون ریال به ازای هر مترمربع درصدر بیشترین معاملات

دامنه قيمتی 120 تا 135 ميليون ريال به ازای هر مترمربع بنا بيشترين سهم از تعداد معاملات شهر تهران را به خود اختصاص داده اند.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : دربخش سوم گزارش تحولات قیمت مسکن دراردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ آمده است : متوسط قیمت یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی شهر تهران ۱۶۹/۷ میلیون ریال بود که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب معادل ۱۱/۰ و ۳۳/۹ درصد افزایش نشان می دهد. در میان مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران، بیشترین متوسط قیمت یک متر مربع زیربنای مسکونی معامله شده معادل ۳۳۹/۰ میلیون ریال به منطقه ۱ و کمترین آن با ۷۸/۵ میلیون ریال به منطقه ۱۸ تعلق داشته است. ارقام مزبور نسبت به ماه مشابه سال ۱۳۹۸ به ترتیب ۳۰/۳ و ۳۲/۸ درصد افزایش نشان می دهند.

تحولات بازار معاملات مسکن شهر تهران در دوماهه نخست سال ۱۳۹۹

تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی شهر تهران در دو ماهه نخست سال ۱۳۹۹ به حدود ۱۲/۶ هزار واحد مسکونی بالغ شد که در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن ۱۹/۳ درصد کاهش نشان می دهد. در این مدت متوسط  قیمت یک متر مربع بنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی در شهرتهران ۱۶۱/۳ میلیون ریال بوده است که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۳۴/۸ درصد افزایش نشان می دهد.

سایر شاخص های آماری بازار معاملات مسکن

در توزیع فراوانی تعداد واحدهای مسکونی معامله شده بر حسب قیمت یک متر مربع بنا در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ حاکی از آن است که واحدهای مسکونی در دامنه قیمتی ۱۲۰ تا ۱۳۵ میلیون ریال به ازای هر مترمربع بنا با سهم ۸/۸ درصد، بیشترین سهم از تعداد معاملات شهر تهران را به خود اختصاص داده اند و دامنه قیمتی ۹۰ تا ۱۰۵ میلیون ریال با سهم ۸/۶ درصد در رتبه بعدی قرار گرفته است. دراین ماه، توزیع حجم معاملات به گونه ای بوده است که ۵۶/۹ درصد واحدهای مسکونی با قیمتی کمتر از متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی شهر تهران ۱۶۹/۷ میلیون ریال معامله شده اند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید