آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

بخشودگی جرایم بیمه‌نامه‌ شخص‌ثالث دربیمه کوثر

مثلث مالی :طرح بخشودگی جرایم دیرکرد بیمه‌نامه شخص‌ثالث موتورسیکلت‌ها و ماشین‌الات کشاورزی؛ در نمایندگی‌ها و شعب بیمه کوثر در سراسر کشور آغاز شد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی :طرح بخشودگی جرایم دیرکرد بیمه‌نامه شخص‌ثالث موتورسیکلت‌ها و ماشین‌الات کشاورزی؛ در نمایندگی‌ها و شعب بیمه کوثر در سراسر کشور آغاز شد.

مدیر اتومبیل بیمه کوثراعلام کرد : با ابلاغ بخشنامه بیمه مرکزی، طرح بخشودگی جرایم دیرکرد خرید و تمدید بیمه‌نامه شخص‌ثالث موتورسیکلت‌ها و ماشین‌الات کشاورزی در بیمه کوثر اجرایی شده است و هم‌اکنون نمایندگی‌ها و شعب شرکت در سراسر کشور بدون دریافت جریمه، بیمه‌نامه شخص‌ثالث انواع موتورسیکلت‌ و ماشین‌الات کشاورزی را صادر می‌کنند.

مسعود یوسفی درباره این طرح گفت: این امردر واقع یک حرکت ملی برای کاهش تعداد وسایل نقلیه فاقد بیمه‌نامه است؛ چون بر اساس بخشنامه بیمه مرکزی، جرایم مربوط به نداشتن بیمه‌نامه شخص‌ثالث موتورسیکلت‌ها و ماشین‌الات کشاورزی سراسر کشور از تاریخ اول تیرماه به مدت سه‌ماه بخشیده شده است و بیمه کوثر نیز برای گسترش فرهنگ بیمه‌گری و بیمه‌پذیری، با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانون بیمه شخص‌ثالث، این طرح را اجرا می‌کند.

مدیر اتومبیل بیمه کوثر از راکبین موتورسیکلت‌ها برای بهره‌مندی از این فرصت دعوت کرد و افزود: بیمه کوثر از اول تیر تا ۳۱شهریور سال۹۹ به مدت سه‌ماه بخشودگی ۱۰۰درصدی جرایم (موضوع بند«ب» ماده«۲۴» قانون بیمه اجباری شخص‌ثالث) موتورسیکلت‌ها و ماشین‌الات کشاورزی فاقد بیمه‌نامه را اجرا می‌کند. وی تاکید کرد: این کار یک حرکت ملی برای کاهش تعداد وسایل نقلیه فاقد بیمه‌نامه است و در واقع فرصت مناسبی برای مالکان موتورسیکلت‌ و ماشین‌الات کشاورزی فاقد بیمه‌نامه ایجاد شده است تا بتوانند از بخشودگی جرایم استفاده کنند.

منبع : روابط عمومی بیمه کوثر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید