آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

بانک ها موظف به دریافت سفارش فروش سهام عدالت شدند

بانک مرکزی ایران در بخشنامه ای اعلام کرد : بانک‌ها و مؤسسات اعتباري غيربانکي مکلفند به نمايندگي از شرکت‌هاي کارگزاري با انعقاد قرارداد نسبت به دريافت سفارش فروش سهام شرکت‌هاي بورسي و فرابورسي متعلق به دارندگان سهام عدالت اقدام کنند.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : بانک ها موظف به دریافت سفارش فروش سهام عدالت شدند

بانک مرکزی ایران در بخشنامه ای اعلام کرد : بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی مکلفند به نمایندگی از شرکت‌های کارگزاری با انعقاد قرارداد نسبت به دریافت سفارش فروش سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی متعلق به دارندگان سهام عدالت اقدام کنند. با توجه به نقش و جایگاه پراهمیت نظام بانکی کشور در تسهیل اجرا و پیشبرد سیاست‌های کلان کشور درخصوص سهام عدالت، در جلسه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ شورای عالی بورس و اوراق بهادار با نظر مثبت و حمایت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد ، «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی مکلفند به نمایندگی از شرکت‌های کارگزاری با انعقاد قرارداد نسبت به دریافت سفارش فروش سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی متعلق به دارندگان سهام عدالت اقدام کنند و در صورت نیاز به کارگزاری مربوطه ارایه دهند».

همچنین ضروری است بانک ها، اقدامات و تمهیدات لازم را به قید فوریت در خصوص دریافت سفارش فروش سهام متعلق به دارندگان سهام عدالت از تاریخ ۶ خرداد ماه ۱۳۹۹ مطابق دستورالعمل اجرایی، انجام دهند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید