آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

بانک صادرات بیش از ۱۷۰۰ فقره تسهیلات مسکن حمایتی پرداخت کرد

مثلث مالی : بانک صادرات ایران در ٤ ماه اول سال ٩٩ به هزار و ٧٢٦ نفر از ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا، هزار و ٦٢٨ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی مسکن اقشار ویژه پرداخت کرد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : بانک صادرات ایران در ۴ ماه اول سال ٩٩ به هزار و ٧٢۶ نفر از ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا، هزار و ۶٢٨ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی مسکن اقشار ویژه پرداخت کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور عمل به مسئولیت اجتماعی و پاسداشت ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های معزز شهدا در چهار ماه اول سال جاری با پرداخت هزار و ٧٢۶ فقره تسهیلات حمایتی مسکن اقشار ویژه، هزار و ۶٢٨  میلیارد ریال به این امر اختصاص داد.

همچنین تسهیلات حمایتی پرداخت شده بانک صادرات ایران به اقشار ویژه از ابتدای سال ٩٨ بالغ بر ٢۴ هزار و ۴٢٨ فقره به ارزش بیش از ١٨ هزار و ۵٣١ میلیارد ریال بوده است. بانک صادرات ایران همچنین طی چهار ماه اول سال ٩٩، بالغ بر هزار و ٧۴ میلیارد ریال برای احداث حمام روستایی و بهسازی و نوسازی مسکن روستایی تسهیلات حمایتی پرداخت کرده که رقم این تسهیلات از ابتدای سال ٩٨ تا پایان تیرماه سال جاری در این دو بخش چهار هزار و ٨٢٢ میلیارد ریال بوده است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید