آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

بازدید مدیرعامل بیمه “ما” از شعبه زنجان

مثلث مالی : حجت بهاری فر مدیرعامل بیمه "ما" که همراه رئیس کل بیمه مرکزی ، برای افتتاح شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی به زنجان سفرکرد درحاشیه این افتتاحیه از شعبه زنجان بیمه "ما " بازدید کرد و با کارکنان و نمایندگان دیدار و گفت و گو کرد .

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : حجت بهاری فر مدیرعامل بیمه “ما” که همراه رئیس کل بیمه مرکزی ، برای افتتاح شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی به زنجان سفرکرد درحاشیه این افتتاحیه از شعبه زنجان بیمه “ما ” بازدید کرد و با کارکنان و نمایندگان دیدار و گفت و گو کرد .

معاون فنی، مدیر بیمه های مسئولیت، مدیر امور نمایندگان، کارگزاران و شعب و مدیر روابط عمومی و بازاریابی بیمه “ما” بهاری فر را دراین بازدید همراهی کردند.

حجت بهاری فر در جریان آخرین وضعیت شعبه قرار گرفت و راهکارها و پیشنهادات خود را برای بهبود عملکرد شعبه ابراز کرد. بهاری فر با تشریح آمار و عملکرد بیمه “ما” بر نقش آموزش تاکید و ابراز امیدواری کرد که با آموزش مستمر و به روز کارکنان و نمایندگان روند رو به رشد این شعبه ادامه یابد و از ظرفیت های موجود آن به بهترین نحو ممکن استفاده شود. مدیرعامل بیمه “ما” مطالعه، آموزش مجازی و کارگاه های حضوری را در افزایش دانش بسیار حائز اهمیت دانست. وی در ادامه با اشاره به اهمیت نقش نمایندگان در عملکرد بیمه “ما” گفت: در شرایط کنونی و انتظاراتی که از شرکت های بیمه وجود دارد و از سویی دیگر شرایط رقابتی خاص در بازار بیمه ، اهمیت و جایگاه شبکه فروش و همچنین ضرورت همکاری متقابل شبکه فروش با بدنه مدیریتی و اجرایی بیمه “ما” دو چندان احساس می شود. مدیرعامل بیمه “ما” راز استمرار موفقیت را تامین منافع ذینفعان اعم از سهامداران، بیمه گزاران، پرسنل، شبکه فروش و آحاد مردم دانست و گفت: صاحبان اصلی شرکت‌های بیمه، بیمه‌گزاران هستند و بیمه‌گران برای جلب رضایت آنها تلاش می‌کنند پیش از سخنان حجت بهاری فر ، رحمتی رییس شعبه زنجان ضمن عرض خیرمقدم گزارشی از وضعیت شعبه شامل سهم ازبازار و ترکیب پرتفوی ارائه کرد. در ادامه جلسه؛ خانم شریفی نماینده منتخب استان به نمایندگی از نمایندگان نقطه نظرات، مشکلات و پیشنهادهای نمایندگان را پیرامون مسائل جاری شعبه زنجان بیان کرد. در پایان این مراسم با حضور مدیرعامل بیمه “ما” و نمایندگان استان زنجان، از نمایندگان برتر در فروش بیمه نامه با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

منبع : روابط عمومی بیمه “ما”

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید