آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

اهدای گوشی هوشمند به دانش آموزان سراسر کشور با مشارکت بیمه “ما”

مثلث مالی : شرکت بیمه "ما" در راستای گسترش فرهنگ بیمه در سالروز مراسم زنگ بیمه، با اهدای کاغذ باطله جهت خرید گوشی هوشمند و تبلت، دسترسی دانش آموزان نیازمند به امر آموزش را تسهیل کرد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : شرکت بیمه “ما”  در راستای گسترش فرهنگ بیمه در سالروز مراسم زنگ بیمه، با اهدای کاغذ باطله جهت خرید گوشی هوشمند و تبلت، دسترسی دانش آموزان نیازمند به امر آموزش را تسهیل کرد.

 در راستای یاری رساندن به امر آموزش در دوران شیوع بیماری کرونا ، کاغذ باطله های جمع آوری شده در شعبه تبریز بیمه “ما” به جمعیت خیریه قلب های سبز جهت خرید گوشی هوشمند و تبلت اهدا شد.

داود شکری مدیر روابط عمومی و تبلیغات بیمه “ما” ضمن تایید این خبر گفت: بیمه “ما” در ادامه ایفای مسئولیت های اجتماعی خود، با جمع آوری و اهدای کاغذ باطله، ضمن حفاظت از محیط زیست، مشکل آموزش غیرحضوری تعدادی از فرزندانمان در سراسر کشور را مرتفع می کند.

وی تشریح کرد: در سایه این همدلی، دانش آموزان نیازمند که به خاطر نداشتن تلفن های هوشمند و تبلت از برنامه های آموزشی برای ادامه تحصیل محروم مانده بودند به چرخه آموزش آنلاین برگشتند.

گفتنی است پویش خیرخواهانه تهاتر کاغذباطله با گوشی هوشمند ظرف روزهای آینده در شعب و دفاتر نمایندگی بیمه “ما” در سراسر کشور انجام خواهد شد. /روابط عمومی بیمه “ما”

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید