آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

انتقال یکصد تن تجهیزات پزشکی و درمانی به جزیره کیش

تبریک روز جهانی خلبان به خلبانان و کادر پروازی شرکت هواپیمایی کیش

این پست را به اشتراک بگذارید

لست نیوز :به مناسبت روز جهانی خلبان از اقدامات صورت گرفته توسط شرکت هواپیمایی کیش از قبیل انتقال نزدیک به یکصد تن بار و تجهیزات پزشکی و درمانی،کادر پزشکی، کیشوندان و مدیران مستقر در جزیره از پنج استان کشور؛ تشکر و قدردانی شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، غلامحسین مظفری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این نشست ضمن تبریک روز جهانی خلبان به ویژه خلبانان و کادر پروازی شرکت هواپیمایی کیش که در شرایط شیوع کرونا مسئولانه در جهت برقراری پروازهای این شرکت با رعایت کامل شرایط بهداشتی در راستای ارایه خدمات شایسته به مسافران، زحمات این شرکت را ارج نهاده، و از ایثارگری های آنان تشکر و قدردانی کرد.

مظفری در ادامه به اقدامات موثر هواپیمایی کیش در راستای مبارزه با بیماری کرونا اشاره داشت و گفت: همزمان با نخستین روزهای شیوع این بیماری، هواپیمایی کیش با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی و فراهم نمودن آسایش و اطمینان خاطر برای متقاضیان بازگشته از سفر خدمات شایسته ارایه کرده است.

وی خاطر نشان کرد: هزینه صحیح و اصولی در راستای مبارزه و کنترل بیماری کرونا در سطح صنعت هوانوردی به عنوان یک سرمایه گذاری محسوب می شود.

غلامحسین مظفری حفظ ایمنی، توجه و رعایت توصیه های بهداشتی را از سرمایه مهم این شرکت ها عنوان کرد و افزود: امیدواریم از ایام کرونا به عنوان یک فرصت برای صنعت هوانوردی کشور به ویژه هواپیمایی کیش استفاده شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مشکلات مالی ناشی از تحریم ها و بیماری ویروس کرونا اشاره داشت و گفت: از نظر بودجه سال سختی در پیش خواهیم داشت که با برنامه ریزی های انجام شده به دنبال روش های تامین منابع مالی و کنترل هزینه و مدیریت بودجه هستیم تا بتوانیم در این زمینه به دولت هم کمک کنیم.

مظفری افزود: ورود هواپیمایی کیش به بورس، توسعه ناوگان و تقویت نقاط ضعف و بررسی بازارهای جدید در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

غلامحسین مظفری کیش را الگویی موفق در مبارزه با ویروس کووید۱۹ معرفی کرد و گفت: این منطقه تا کنون از بیماری کرونا پاکسازی نشده است ولی امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بازگشت جزیره زیبای کیش به شرایط قبلی باشیم.

مدیر عامل هواپیمایی کیش ضمن تشکر و قدرانی از اقدامات پیشگیرانه سازمان منطقه آزاد کیش و دستگاه های اجرایی مستقر در این منطقه از شیوع ویروس کرونا در سطح جزیره کیش؛ گفت: خوشبختانه در هواپیمایی کیش هم زمان با پروازهای منتهی به کیش، در خصوص ارتقای توانمندی این شرکت اقدامات موثری صورت گرفته است تا بتوانیم در کنار سازمان منطقه آزاد کیش از این بحران با موفقیت عبور کنیم.

فرزانه شرفبافی افزود: ضدعفونی و استریل ناوگان هوایی پس از هر پرواز، رعایت پروتکل های بهداشتی در پروازها از جمله اقدامات صورت گرفته توسط هواپیمایی کیش است.

وی گفت: در شرایط بحرانی حاکم بر کشور توانستیم با همیاری و همراهی دیگر دستگاه های اجرایی در راستای ارایه خدمات شایسته به کیشوندان گام های موثری را در این زمینه برداریم.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید