آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

درگفت و گو با مدیربیمه های آتش سوزی ملت تشریح شد / افزایش خرده‌فروشی

مثلث مالی : بیمه آتش‌سوزی یکی از رشته‌های بیمه اموال است که در آن، کلیه اموال منقول و غیرمنقول اعم از واحدهای مسکونی، خدماتی، اداری، آموزشی، کارگاهی، صنعتی، انبارها و... بیمه می‌شوند. با توجه به رقابتی شدن بازار بیمه‌های آتش‌‌سوزی، به منظور دریافت اطلاعات بیشتر با پریا الوندی‌پور مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی، به گفت‌وگو پرداختیم:

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : بیمه آتش‌سوزی یکی از رشته‌های بیمه اموال است که در آن، کلیه اموال منقول و غیرمنقول اعم از واحدهای مسکونی، خدماتی، اداری، آموزشی، کارگاهی، صنعتی، انبارها و… بیمه می‌شوند. با توجه به رقابتی شدن بازار بیمه‌های آتش‌‌سوزی، به منظور دریافت اطلاعات بیشتر با پریا الوندی‌پور مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی، به گفت‌وگو پرداختیم:

مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی این شرکتش به رشد حق‌بیمه در این رشته بیمه‌ای طی شش‌ماهه نخست سال اشاره کرد و گفت: رشد حق‌بیمه در بیمه‌های آتش‌سوزی بدون در نظر گرفتن مرهونات بانکی و بیمه‌گزاران بزرگ، در حدود ۱۱۵.۲% بوده است که نشان از افزایش خرده‌فروشی در این دوره است.

پریا الوندی‌پور در همین خصوص ادامه داد: بهترین نوع فروش بیمه‌ای، در حال حاضر برای شرکت‌های بیمه‌ای به صورت خرده‌فروشی است که با خدمات‌دهی مناسب می‌تواند مشتریان وفادار برای سازمان را به همراه داشته باشد.

وی تحقق بودجه را به تفکیک کانال‌های فروش مورد ارزیابی قرار داد و گفت: نمایندگان حقوقی، حقیقی و کارگزاران حقوقی و حقیقی به ترتیب ۷۷، ۹۱، ۹۷۲ و ۲۶ درصد در تحقق بودجه تعیین‌شده برای نیمه‌نخست سال ۹۹ نقش داشته‎‌اند که می‌توان گفت نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد خوبی را در تحقق بودجه کانال‌های فروش شاهد بودیم.

پریا الوندی‌پور، راهاندازی واحد خسارت بیمههای آتشسوزی در شعب را از جمله فعالیت‌های مدیریت بیمه‌های آتش‌سوزی ذکر کرد و افزود: با افزایش واحدهای خسارت می‌توانیم در مدت‌زمان کوتاه‌تری خسارت‌ها را پرداخت کرده و رضایت بیمه‌گزاران را جلب کنیم.

مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی در رابطه با تعداد خسارتهای واقع شده از بیمهنامههای صادرشده به حدود ۵ فقره، با ضریب خسارت ۸/۲% خبر داد و گفت: این مهم، نسبت به سال گذشته با تعداد ۱۳۲ فقره خسارت و ضریب خسارت ۱۸%، مدیریت بهینه ریسک در این رشته را نمایان می‌سازد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: تعداد خسارت‌های اعلامی در شش‌ماهه نخست سال ۹۸ حدود ۱۵۷ فقره با مبلغ پرداختی حدود ۳ میلیارد بوده که در مقایسه با شش ماهه ابتدای سال‌جاری، با تعداد ۱۳۴ فقره به مبلغی کمتر از یک میلیارد کاهش یافته است.

الوندی‌پور، اهمیت آموزش و به‌روزرسانی اطلاعات فنی نمایندگان را مدنظر قرار داد و گفت: آموزش آنلاین نمایندگان، آموزش آنلاین سرپرستان فروش بیمههای زندگی در جهت افزایش خرده‌فروشی و همچنین رسیدگی به مشکلات نمایندگان نیز از دیگر فعالیت‌های این مدیریت بوده است.

وی در همین خصوص تشریح کرد: از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به بررسی دلایل عدم صدور بیمه‌نامه آتش‌سوزی توسط تعدادی از نمایندگان و تعامل بیشتر جهت راه‌اندازی فروش بیمه‌های آتش‌سوزی توسط آنها اشاره کرد.

مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه ملت، همچنین به صدور بیمهنامه برای بیمه‌گزاران بزرگ اشاره کرد و افزود: اگرچه خرده‌فروشی یکی از استراتژی‌های اصلی شرکت است، از بیمه‌گزاران بزرگ و پرتفوهای مناسبی که این‌گونه شرکت‌ها به همراه خواهند داشت که در نتیجه در کارنامه عملکردی و رزومه شرکت ثبت می‌شوند نیز نباید غافل شد.

الوندی‌پور در همین خصوص بیان کرد: صدور بیمه‌نامه آتش‌سوزی برای شرکت‌هایی چون شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر، گروه صنعتی بارز، شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور، شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، شهرداری شیراز، شهرداری تهران، شرکت بین‌المللی ارجان صنعت فارس، لبنیات مادی، روغن نباتی گلنار، هتل کتبیه همدان و شرکت فولاد صنعت نور از جمله این فعالیت‌هاست. / روابط عمومی بیمه ملت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید