آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

اعلام آمادکی بنیاد مستضعفان برای عرضه املاک در بورس

سید پرویز فتاح در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس با ارائه پیشنهاداتی درباره پرداخت اعتبارات به صورت قرض الحسنه، تامین مسکن محرومان و تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام کشور اظهار کرد: به دنبال توسعه فعالیت‌های بنیاد مستضعفان در زمینه محرومیت زدایی و کمک به معیشت مردم هستیم و بنیاد مستضعفان برای احداث مسکن محرومان می تواند با تامین زمین، سیمان و برخی از مصالح ساختمانی، از بار دولت در تولید مسکن تا حدودی بکاهد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : رئیس بنیاد مستضعفان از اعلام آمادگی برای عرضه تمام املاک این نهاد در بورس مستغلات خبر داد و گفت: بنیاد مستضعفان از ارز ۴۲۰۰ تومانی استفاده نکرده است.

فتاح رییس بنیاد مستضعفان

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سید پرویز فتاح در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس با ارائه پیشنهاداتی درباره پرداخت اعتبارات به صورت قرض الحسنه، تامین مسکن محرومان و تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام کشور اظهار کرد: به دنبال توسعه فعالیت‌های بنیاد مستضعفان در زمینه محرومیت زدایی و کمک به معیشت مردم هستیم و بنیاد مستضعفان برای احداث مسکن محرومان می تواند با تامین زمین، سیمان و برخی از مصالح ساختمانی، از بار دولت در تولید مسکن تا حدودی بکاهد.

وی با اشاره به پیشنهاد بنیاد مستضعفان برای کمک به تکمیل پروژه های نیمه تمام کشور گفت: اگرچه بنیاد مستضعفان مسئولیت تخصصی در برابر تکمیل پروژه های عمرانی ندارد اما این پیشنهاد را داریم تا بنیاد مستضعفان، دولت و مجلس با همکاری یکدیگر طرحی تدوین کنند تا این پروژه ها با استفاده از ظرفیت بنیاد تکمیل شود.

وی افزود: در حوزه ارائه تسهیلات بانکی، تلاش داریم تا به سمت تسهیلات قرض الحسنه حرکت کنیم؛ البته محدودیت هایی در این مسیر داریم ولی معتقدیم که می توانیم برای کمک به مردم با تامین منابع مالی این تسهیلات، وام های قرض الحسنه را در قالب قرض الحسنه مسکن و … در اختیار اقشار ضعیف قرار دهیم.

وی با ارائه گزارشی از فعالیت های این بنیاد در حوزه اقتصادی تصریح کرد: نهادهایی همچون بنیاد مستضعفان گرچه از بودجه عمومی و دولتی استفاده نمی کنند ولی همواره تابع قوانین کشورند؛ مثل قانون بازنشستگان یا حقوق و پاداش مدیران که تابع قوانین کشوری هستیم و آمادگی داریم تا سازمان های نظارتی نسبت به عملکرد ما نظارت کنند. رئیس بنیاد مسضعفان با بیان اینکه بنیاد مستضعفان به هیچ وجه از ارز ۴۲۰۰ تومانی استفاده نکرده است گفت: شرکت های بنیاد مستضعفان نه تنها از ارز ۴۲۰۰ تومانی استفاده نکرده اند بلکه ارزهای حاصل از صادراتشان را نیز طبق قانون و در سامانه نیما وارد کشور کرده اند و بانک مرکزی نیز می تواند این موضوع را تایید کند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید