آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

اعطای تسهیلات به یک هزار و ۸۰۰ بنگاه اقتصادی کوچک و متوسط

مثلث مالی : بانک ملی ایران اعلام کرد : در یک ماه نخست امسال بیش از یک هزار و ۸۰۰ بنگاه اقتصادی کوچک و متوسط از بانک ملی ایران تسهیلات دریافت کردند.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : بانک ملی ایران اعلام کرد : در یک ماه نخست امسال بیش از یک هزار و ۸۰۰ بنگاه اقتصادی کوچک و متوسط از بانک ملی ایران تسهیلات دریافت کردند.

این بانک در فروردین ماه سال جاری بالغ بر ۳۲ هزار و ۹۳۸ میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع داخلی با هدف حمایت از بازار کسب و کار بنگاه های اقتصادی کشور در یک هزار و ۸۴۴ فقره به بنگاه های کوچک و متوسط پرداخت کرده است. بانک ملی ایران تعداد ۷۷ فقره تسهیلات به مبلغ بیش از یک هزار و ۹۰۴ میلیارد ریال طی مدت مذکور در برنامه اشتغال فراگیر سال ۹۸ پرداخت کرده است. همچنین این بانک تعداد ۳ فقره تسهیلات ریالی از محل منابع داخلی خود به ارزش ۵۵۵ هزار میلیارد ریال در حوزه های احداث مجوعه ورزشی، مجتمع اقامتی و توریستی، کارخانه تولید انواع آرد و واردات و صادرات گندم مصوب کرده است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید