آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

اعطای بیش از ۳۲۵۱ فقره تسهیلات ویژه کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا

بانک آینده، از کسب‌وکارهایی که به‌دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا در فعالیت اقتصادی خود، آسیب دیده‌اند، با اعطای تسهیلات، حمایت کرد.

این پست را به اشتراک بگذارید

بانک آینده، از کسب‌وکارهایی که به‌دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا در فعالیت اقتصادی خود، آسیب دیده‌اند، با اعطای تسهیلات، حمایت کرد.
 بانک آینده با هدف کمک به صاحبان کسب‌وکارهای آسیب‌دیده ناشی از همه‌گیری کرونا و به‌منظور حفظ رونق اشتغال و جبران بخشی از خسارات عملیاتی واحدهای تولیدی کشور تا تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۲۹، تعداد ۳۸۸۶ فقره تسهیلات به ارزش بیش از ۷۳۰ میلیارد ریال معرفی شده فعال به بانک را در دستور کار خود دارد.
گفتنی است؛ از تعداد ۳۸۸۶ فقره تسهیلات معرفی شده به بانک آینده، تعداد بیش از ۳۲۵۱ فقره، تسهیلات خود را دریافت کردند که ارزش کل پرداختی این تسهیلات، حدود مبلغ ۵۲۲ میلیارد ریال است.
پرونده های سایر واحدهای تولیدی معرفی شده به بانک نیز در اسرع وقت در حال بررسی است که پس از تکمیل و مطابقت با ضوابط بانک مرکزی ج.ا.ایران، تسهیلات حمایتی آن ها نیز پرداخت می شود.
بانک آینده با توجه به اولویت‌های خود، مبنی بر حمایت از فعالان اقتصادی و افزایش تولید و اشتغال، برنامه‌های هدف‌مندی را در جهت تأمین مالی بنگاه های تولیدی، به اجرا درآورده است که کماکان ادامه دارد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید