آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

ارائه خدمات بانکی به ۴۵ هزار نفر در سامانه «شمس» بانک صادرات ایران

مثلث مالی : شعبه مجازی سپهر (شمس) بانک صادرات ایران با گذشت ۹ ماه از آغاز فعالیت خود موفق به پاسخگویی به بیش از ۴۵ هزار درخواست برای استفاده از انواع خدمات این بانک شد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : شعبه مجازی سپهر (شمس) بانک صادرات ایران با گذشت ۹ ماه از آغاز فعالیت خود موفق به پاسخگویی به بیش از ۴۵ هزار درخواست برای استفاده از انواع خدمات این بانک شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، شعبه مجازی سپهر (شمس) بانک صادرات ایران با عنوان سامانه پیشخوان مجازی خدمات الکترونیکی این بانک در ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ همزمان با شصت و نهمین سالروز تاسیس بانک صادرات ایران آغاز به کار کرد و تاکنون به ۴۵ هزار درخواست برای بهره‌مندی از خدمات غیرحضوری بانک پاسخ داده شده است.

سامانه شمس بانک صادرات ایران هم‌جهت با رویکرد بانک برای تحول دیجیتال و راه‌اندازی شعب جدید و متناسب با نیازهای قرن پانزدهمی مشتریان، بخشی از وظایف ارائه خدمات غیرحضوری و برخط را به عهده دارد و مطابق با استانداردهای جهانی ارائه به روزترین خدمات بانکی و مالی را ادامه خواهد داد. این سامانه با مزیت کاربری آسان، سرعت و امنیت بالا، خدمات نوین بانکداری الکترونیکی را به مشتریان، از طریق اینترنت و به صورت شبانه‌روزی ارائه می‌کند و ضمن صرفه‌جویی در هزینه‌ها و رفت‌وآمد، آسودگی خاطر را برای مشتریان به همراه خواهد داشت.

طی مدت فعالیت این سامانه، «افتتاح حساب»، «استفاده از خدمات الکترونیک کارت و همراه بانک»، «رفع سوء‌اثر چک»، «وام ازدواج و تهیه جهیزیه»، «فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی خدمات» در کنار «درخواست اینترنتی تسهیلات و تعهدات»، «دریافت دسته‌ چک»، و «ثبت‌نام در سامانه درخواست تعویق اقساط تسهیلات»، «پرداخت وام اقشار ویژه»، «درخواست برای کارت اعتباری همیاران سپهر» و «وام اشتغالزایی کمیته امداد و سازمان بهزیستی» از جمله خدماتی هستند که از طریق این سامانه به مشتریان ارائه شده است.

مشتریان برای ورود به این سامانه می‌توانند از طریق نشانی اینترنتیhttps://shams.bsi.ir به سامانه شمس (شعبه مجازی سپهر) متصل شده و خدمات بانکی خود را به صورت مجازی و با امنیت و آسودگی خاطر دریافت کنند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید