آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

اجرای طرح تسهیلات خرید بیمه نامه مهر ایران معین درکیش

مثلث مالی : سازمان منطقه آزادکیش و بیمه ایران معین برای استفاده ساکنان کیش از تسهیلات خرید بیمه نامه، تفاهم نامه همکاری امضاءکردند. با امضا تفاهم نامه بین این سازمان و بیمه ایران معین، ساکنان کیش و کارکنان سازمان و شرکت های تابعه تسهیلات 100 میلیون ریالی خرید بیمه نامه دریافت می کنند. این طرح برای نخستین بار درمیان مناطق آزادکشور درجزیره کیش اجرا می شود.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : سازمان منطقه آزادکیش و بیمه ایران معین برای استفاده ساکنان کیش از تسهیلات خرید بیمه نامه، تفاهم نامه همکاری امضاءکردند.

با امضا تفاهم نامه بین این سازمان و بیمه ایران معین، ساکنان کیش و کارکنان سازمان و شرکت های تابعه تسهیلات ۱۰۰ میلیون ریالی خرید بیمه نامه دریافت می کنند. این طرح برای نخستین بار درمیان مناطق آزادکشور درجزیره کیش اجرا می شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در جلسه امضای این تفاهم نامه که صبح سه شنبه ۱۸ آذر درسالن اجتماعات این سازمان برگزارشدگفت: مجموعه بیمه ای ایران معین برای پیگیری موضوعات مختلف به صورت مستمر، فعال و موثر در صحنه حضور دارد که طرح تسهیلات خرید بیمه نامه یکی از برنامه های خوب، عملیاتی برای فعالیت موثر در مناطق آزاد به ویژه کیش است.

غلامحسین مظفری افزود: بی هیچ تردیدی فرهنگ استفاده از بیمه در کشور نسبت به گذشته نه چندان دور ترویج یافته اما هنوز در حد کفایت نهادینه نشده است.

وی با بیان اینکه پذیرش جایگاه بیمه درجامعه نیازمند تلاش برای اطلاع رسانی صحیح ، ارتقاء سطح آگاهی عمومی و فراهم کردن تسهیلات است گفت : دراین صورت با گسترش فرهنگ بیمه ای و ترغیب هموطنان به استفاده ازمزایای بیمه شرایط به سمتی سوق داده می شود که مردم با آرامش خاطر، زندگی خوب و شرایط بهتری را تجربه کنند.

مظفری عنوان کرد: با توجه به شمار گسترده نیرو های سازمانی ، چنانچه اجرای این طرح از مجموعه سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه آغاز شود، می توان موضوع را به تمامی شرکت ها تعمیم داد و پس از آن، پوشش بیمه ای و تسهیلات خرید بیمه نامه را برای بخش های اقتصادی از جمله تولیدی و صنعتی تا مجموعه های خدماتی مانند هتل ها و رستوران ها در جزیره اجرا کرد.

وی با اشاره به حسن همزمانی این طرح با ۱۳آذر روز ملی صنعت بیمه و برکات فراوان اجرای گسترده این طرح به عنوان نقطه عطفی در فعالیت های گسترده بیمه ایران معین گفت: در شرایط اقتصادی فعلی این پوشش بیمه ای کمکی بزرگ به ایجاد انگیزه در زندگی همکاران و مردم خوب کیش محسوب شده و ما باید در منطقه آزاد کیش این پوشش را در حد مطلوب و ایده آل داشته باشیم.

داریوش محمدی مدیرعامل بیمه ایران معین نیز در این خصوص گفت: شرایط بد اقتصادی متاثر از شیوع ویروس کرونا، افزایش هزینه‌ها وکاهش قدرت خرید مردم موجب شد تا بیمه ایران معین در آستانه روز بیمه، تفاهم نامه همکاری با بانک قرض الحسنه مهر ایران رابرای ارائه تسهیلات قرض الحسنه خرید بیمه نامه در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی امضا کند.

مدیرعامل بیمه ایران معین اظهار داشت: این طرح برای نخستین بار است که در سطح مناطق آزاد و با همکاری نظام بانکی عملیاتی می شود تا مردم این مناطق در شرایط اقتصادی متاثر از کرونا بتوانند خدمات بیمه ای را با صرفه اقتصادی و آسان تر خریداری کرده و بیمه ها به ویژه بیمه های اجباری از جمله بیمه اتومبیل و شخص ثالث از سبد خانوارها حذف نشود.

وی در تشریح جزئیات تسهیلات خرید بیمه نامه ایران معین گفت: در این طرح، مبلغ یکصد میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه برای مشتریان، بیمه گذاران این شرکت و مشتریان جدید درنظر گرفته شده است.

محمدی در ادامه تصریح کرد: مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات ۱۲ ماهه است و مشتریان بابت تسهیلات هیچ گونه سود و حتی کارمزد نیز پرداخت نخواهند کرد و تنها اصل تسهیلات دریافتی را بازپرداخت می کنند.

به گفته محمدی تسهیلات درنظر گرفته شده در طرح مهر ایران معین نیاز به ضامن نداشته و عملیات اداری اخذ آن بدون مراجعه به شعب بانک و در محل شعب و نمایندگیهای بیمه ایران معین انجام می شود.

گفتنی است طرح تسهیلات خرید بیمه نامه مهر ایران معین شامل بیمه های اتومبیل(بدنه و ثالث) ، آتش سوزی، حوادث و انواع بیمه های عمر زمانی و مانده بدهکار می باشد و متقاضیان برای استفاده از مزایای این طرح می توانند به شعب و شبکه فروش شرکت مراجعه کنند و یا تماس بگیرند. / روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید