آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

آیا می‌توان همزمان از چند بیمه تکمیلی استفاده کرد؟

مثلث مالی : خدمات ارائه شده در بیمه‌های تکمیلی مزایای بسیاری دارد؛ اما هر شرکت بیمه محدودیت‌هایی نیز دارد. به‌همین دلیل برخی از افراد به‌فکر استفاده از چند بیمه تکمیلی افتادند تا از این طریق، محدودیت‌های اعمال شده هر شرکت را با بیمه دیگر پوشش دهند بیمه تکمیلی از جمله خدمات مهم و ارزشمند شرکت‌های بیمه است. به‌دلیل پوشش دادن بسیاری از بیماری‌ها و پرداخت هزینه‌های سنگین درمانی؛ افراد زیادی به سراغ بیمه تکمیلی می‌روند. برای برخی از افراد، پاسخ به این سوال «آیا می‌توان همزمان از چند بیمه تکمیلی استفاده کرد؟» ضرورت دارد. اگر چنین پرسشی ذهن شما را نیز مشغول کرده‌است، در پایان این مقاله پاسخ مناسبتان را دریافت خواهید کرد. پس تا انتها با ما همراه باشید.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : خدمات ارائه شده در بیمه‌های تکمیلی مزایای بسیاری دارد؛ اما هر شرکت بیمه محدودیت‌هایی نیز دارد. به‌همین دلیل برخی از افراد به‌فکر استفاده از چند بیمه تکمیلی افتادند تا از این طریق، محدودیت‌های اعمال شده هر شرکت را با بیمه دیگر پوشش دهند

بیمه تکمیلی از جمله خدمات مهم و ارزشمند شرکت‌های بیمه است. به‌دلیل پوشش دادن بسیاری از بیماری‌ها و پرداخت هزینه‌های سنگین درمانی؛ افراد زیادی به سراغ بیمه تکمیلی می‌روند. برای برخی از افراد، پاسخ به این سوال «آیا می‌توان همزمان از چند بیمه تکمیلی استفاده کرد؟» ضرورت دارد. اگر چنین پرسشی ذهن شما را نیز مشغول کرده‌است، در پایان این مقاله پاسخ مناسبتان را دریافت خواهید کرد. پس تا انتها با ما همراه باشید.

چندبار می‌توان از بیمه تکمیلی استفاده کرد؟ شرایط استفاده هم‌زمان از دو بیمه تکمیلی

خوشبختانه در کشورمان شاهد رشد شرکت‌های بیمه متعدد، با مزایا و خدمات قابل قبولی هستیم. بهترین مثال برای ارائه خدمات بیمه، سایت بیمه آسماری است که علاوه‌بر بیمه تکمیلی، خدماتی از قبیل بیمه مسافرت، بیمه اتومبیل، بیمه کشتی و مواردی از این قبیل را به کاربران ارائه می‌دهد. می‌خواهید بدانید ایده استفاده همزمان از دو بیمه تکمیلی چرا و چگونه به ذهن مخاطب خطور کرد؟ در بخش بعدی به این سوال پاسخ می‌دهیم.

در آن واحد چند بیمه تکمیلی می‌توان داشت؟؛ مزایای داشتن دو بیمه همزمان

خدمات ارائه شده در بیمه‌های تکمیلی مزایای بسیاری دارد؛ اما هر شرکت بیمه محدودیت‌هایی نیز دارد. به‌همین دلیل برخی از افراد به‌فکر استفاده از چند بیمه تکمیلی افتادند تا از این طریق، محدودیت‌های اعمال شده هر شرکت را با بیمه دیگر پوشش دهند. خبر خوب این است که امکان استفاده دو بیمه تکمیلی به‌صورت هم‌زمان وجود دارد. با بررسی و تحقیقات لازم، از خدمات بیمه تکمیلی دو شرکتی استفاده کنید که خدمات متناسب با نیازتان را ارائه می‌دهند. ولی شرایط بهره‌مندی از خدمات دو بیمه تکمیلی چگونه است؟ برای این منظور چه مراحلی را باید طی کنیم؟ در قسمت بعد به کلیه سوالات شما پاسخ خواهیم داد پس با ما همراه باشید.

مراحل استفاده از دو بیمه تکمیلی؛ بهترین بیمه تکمیلی

در جواب سوال «آیا می‌توان همزمان از چند بیمه تکمیلی استفاده کرد؟» پاسخ مثبت دادیم و گفتیم امکان استفاده از دو بیمه تکمیلی در آن واحد وجود دارد. بیمه تکمیلی خانواده که پشتوانه‌ای برای پرداخت هزینه‌های کمرشکن درمانی اعضای خانواده است، ممکن است شامل محدودیت‌هایی باشد.

هنگام استفاده از خدمات دو بیمه تکمیلی، باید مراحلی را طی کنید. در مرحله اول باید پس از بررسی‌های لازم، از شرکت بیمه‌ای که محدودیت‌های کمتر و تعهدات بالاتری دارد معرفی نامه دریافت کنید. پس از ارائه معرفی نامه به مراکز درمانی، هزینه‌های شما محاسبه خواهند شد. چنانچه مبلغ برآورد شده از سقف تعهدات شرکت بیمه بیشتر باشد، شما ملزم به پرداخت مابه التفاوت آن هستید. در مرحله دوم با در دست داشتن صورت‌حساب بیمارستان و پرونده‌های پزشکی، به دومین شرکت بیمه تکمیلی مراجعه کرده و مبلغ مابه‌التفاوت پرداخت شده را دریافت کنید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید