آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

آمادگی بیمه سرمد برای حل مشکلات بیمه‌ای صادرکنندگان

مثلث مالی : رئیس هیات مدیره بیمه سرمد در جلسه با دو تولیدکننده و صادرکننده استان قم گفت: ما برای حل و فصل مشکلات صادرکنندگان آماده‌ایم و تولیدکنندگان و صادرکنندگان کشور می‌توانند روی بیمه سرمد حساب کنند. به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، دکتر کاتب، رییس هیات مدیره، برای دیدار با جمعی از مشتریان بزرگ سرمد در استان قم و امضای دو تفاهم‌نامه بیمه‌ای به قم سفر کرد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : رئیس هیات مدیره بیمه سرمد در جلسه با دو تولیدکننده و صادرکننده استان قم گفت: ما برای حل و فصل مشکلات صادرکنندگان آماده‌ایم و تولیدکنندگان و صادرکنندگان کشور می‌توانند روی بیمه سرمد حساب کنند.

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، دکتر کاتب، رییس هیات مدیره، برای دیدار با جمعی از مشتریان بزرگ سرمد در استان قم و امضای دو تفاهم‌نامه بیمه‌ای به قم سفر کرد.

دکتر کاتب در این سفر با اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم دیدار کرد. او در این دیدار به معرفی خدمات به‌روز سرمد برای سهولت کار مشتریان پرداخت و درباره جوان‌گرایی در سرمد گفت: بیش از ۸۰ درصد نیروهای شاغل در سرمد زیر چهل سال سن دارند و ما جوان‌ترین شرکت بیمه‌ای کشور هستیم. این امر حاکی از این است که سرمد با تکیه بر نیرو و انگیزه و خلاقیت جوانان به موفقیت‌های امروز خود دست یافته است.

دکتر کاتب با اشاره به جلسه دیروز خود با بهرام سرمست استاندار قم بیان کرد: بیمه سرمد در حوادث و سوانح طبیعی مثل سیل و زلزله‌هایی که اخیرا درکشور اتفاق افتاد در کنار کمیته امداد بوده است و در شیوع کرونا نیز توانسته برای بخش زیادی از دانش‌آموزان مناطق کمتر برخوردار، تبلت تهیه کند تا این افراد بتوانند در برنامه آموزش مجازی حضور یابند.

میرشکار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی( ره) استان قم نیز با در این دیدار با اعلام رضایتمندی بالای پرسنل کمیته امداد از خدمات بیمه سرمد، به نظرسنجی صورت گرفته از همکاران خود در کمیته امداد استان اشاره کرد و گفت: همکاران ما در استان از بیمه سرمد نسبت به بیمه‌های قبلی بسیار راضی هستند و من از شما برای ارائه خدمات تشکر می‌کنم. نتایج این نظرسنجی، جای امیدواری برای همکاری‌های بهتر سرمد دارد.

دیدار بعدی دکتر کاتب با آشتیانی معاون شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم و دکتر اشعریین، مدیرعامل هلدینگ مهرگان کویر، بود. دکتر اشعریین در این جلسه به این مسئله اشاره کرد که شرکت فرنان، یکی از کارخانه‌های زیر مجموعه این هلدینگ، توانسته بازار صادراتی خوبی در عراق به دست آورد، اما زیر ساخت بیمه‌ای در کشور عراق وجود ندارد و این مشکل، مانع بزرگی برای سرمایه‌گذاری بیشتر تبدیل شده است. 

او گفت: در عراق هیچ‌گونه زیرساخت بیمه‌ای وجود ندارد و این برای تاجر ایرانی و صنایع ایرانی یک ضعف بزرگ است. در عراق، بیمه شخص ثالث وجود ندارد و نمی‌توان ریسک تجهیز ناوگان حمل و نقل را پذیرفت، چون در صورت بروز یک تصادف، باید خسارت میلیاردی پرداخت کرد. اگر بیمه سرمد، بتواند فعالان و تولیدکنندگان داخلی را در بغداد تحت پوشش قرار دهد، کمک بزرگی به صنعت کشور می‌کند.

معاون شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم نیز در این جلسه از مشکلاتی مانند قطعی برق در تابستان و خطر آتش‌سوزی یاد کرد و گفت: درباره بیمه صنایع کوچک در کشور ما برنامه‌ریزی نشده است و صنعت با این چالش گریبان‌گیر است. در حالی که کشور ترکیه حمایت‌های بیمه‌ای خوبی برای صنایع کوچک دارد.

دکتر کاتب اما در پاسخ به مسائل مطرح شده در این جلسه و مشکل بیمه‌ای صادرکنندگان گفت: پوشش بیمه‌ای تولیدکنندگان ایرانی در خارج از کشور و پوشش بیمه‌ای قطعی برق یا بیمه ماشین‌آلات تولیدی در صنعت بیمه، مسئله پیچیده‌ای نیست و بیمه سرمد به راحتی از عهده آن بیرون می‌آید.

رئیس هیات مدیره بیمه سرمد اعلام آمادگی کرد در این حوزه در کنار تولیدکنندگان و صادرکنندگان باشد و تا مشکلات بیمه‌ای آنها حل و فصل شود. 

در این جلسه هم‌چنین تفاهم‌نامه‌ بیمه‌ای میان بیمه سرمد و هلدینگ مهرگان کویر به امضای دکتر کاتب و دکتر اشعریین رسید تا این هلدینگ بزرگ استان قم که کارخانه فرنان یکی از زبرمجموعه‌های آن است به جمع مشتریان سرمد اضافه شود.

دکتر کاتب همچنین در این سفر دیداری هم با دو تن از علمای شهر مقدس قم داشت. دکتر کاتب ابتدا به دیدار آیت‌الله شهرستانی، نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران رفت. در این دیدار، نکاتی پیرامون مدیریت کارآمد و منطقی در کشورهای مسلمان مطرح شد. پس از این دکتر کاتب، با آیت‌الله حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد. آیت‌الله بوشهری در این دیدار پس از توضیحات دکتر کاتب، ضمن تحسین جوانگرایی سرمد و به کارگیری نیروی جوان در این مجموعه یادآور شد که بیمه سرمد با تلاش‌هایش و موفقیت‌های روزافزونی که به دست آورده، می‌تواند خدمات بسیاری را به جامعه انجام دهد و از بار نگرانی‌ها و مشکلات مردم بکاهد.

در این سفر، حمیدرضا کتیرائی مدیر امور پشتیبانی و منابع انسانی و مهدی شمسایی سرپرست مدیریت امور استان‌ها و شبکه فروش، دکتر کاتب را همراهی می‌کردند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید