آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

آغاز معاملات استانی سهام عدالت از ۱۵ تا ۱۹ مردادماه

مثلث مالی : معاملات سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت از ۱۵ تا ۱۹ مرداد در بورس تهران آغاز می‌شود.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : معاملات سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت از ۱۵ تا ۱۹ مرداد در بورس تهران آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه ایران، معاون نظارت بر نهاد های مالی سازمان بورس و اوراق بهادار امروز در جلسه هم‌اندیشی با مسئولان شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی گفت: علی رغم اینکه آیین‌نامه اجرایی سهام عدالت به شکل عمومی منتشر شده، سازمان بورس و اوراق بهادار با همه سازمان‌هایی هم که تکالیفی به عهده دارند، به طور جداگانه مکاتبه کرده و وظایف آنها را یادآور شده است.

محمدرضا معتمد اظهار داشت: معاملات سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی از ۱۵ مرداد به بعد در بورس تهران انجام می‌شود. بدیهی است در فاصله باقی مانده تا این تاریخ، تمامی شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی باید مطابق ضوابط تعیین شده در آیین‌نامه اجرایی آزاد سازی سهام عدالت مصوب ۴ مرداد ۱۳۹۹ شورای عالی بورس و اوراق بهادار، اطلاعات مورد نیاز و صورت‌های مالی را تکمیل کنند و مراحل پذیرش شرکت‌ها نزد بورس را انجام دهند.

وی افزود: اولین اقدامی که شرکت‌های سرمایه گذاری استانی باید انجام دهند و زیرساخت‌های آن هم فراهم شده، افزایش سرمایه است. با اجرایی شدن آیین نامه آزادسازی سهام عدالت، سازمان بورس و اوراق بهادار مجاز است که در خصوص افزایش سرمایه شرکت‌های استانی، تنها با اعلام ترازنامه این شرکت‌ها و بر مبنای قیمت پایانی معاملاتی اول تیر ٩٩ توسط سازمان خصوصی‌سازی، برای افزایش سرمایه شرکت‌های استانی اقدام کند. معتمد ادامه داد: موضوع بعد، اصلاح اساسنامه و انتخاب مدیران است که باید طی مهلت مقرر انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه روز گذشته با حضور نمایندگان موسسات حسابرسی، مقرر شد موسسات مزبور همکاری لازم در این خصوص را با شرکت‌های سرمایه گذاری استانی انجام دهند. مسوولان شرکت‌های سرمایه گذاری استانی نیز باید پرتفوی را مطابق مقررات مربوطه تکمیل و پس از امضا روی سامانه کدال منتشر کنند. متعاقب آن صورت های مالی حسابرسی شده منتشر خواهد شد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید