گام چهارم مانع‌زدایی و پشتیبانی بیمه کوثر از بیمه‌گذاران استان زنجان

مثلث مالی : هیاتی به نمایندگی از مدیرعامل بیمه کوثر با حضور در استان زنجان و دیدار بدون واسطه با بیمه‌گذاران به بررسی کیفیت ارایه خدمات بیمه‌ای و ارزیابی میزان رضایت از این خدمات پرداخت.

این پست را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print

مثلث مالی : هیاتی به نمایندگی از مدیرعامل بیمه کوثر با حضور در استان زنجان و دیدار بدون واسطه با بیمه‌گذاران به بررسی کیفیت ارایه خدمات بیمه‌ای و ارزیابی میزان رضایت از این خدمات پرداخت.

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، در این بازدید که معاون ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی ، مدیر سرپرستی استان زنجان و رییس اداره خسارت درمان شرکت حضور داشتند، از نزدیک، چگونگی ارایه خدمات بیمه کوثر به مشتریان بررسی شد.
معاون ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی بیمه کوثر با تشکر از همراهی بیمه‌گذاران، گفت: در اقتصاد امروز دنیا، بهترین‌ها به دنبال بهترین‌ها هستند. افتخار می‌کنیم که بیمه‌گذاران بزرگ و خوشنام این استان با کارنامه و سابقه درخشان ملی و بین‌المللی، بیمه کوثر را به عنوان شریک بیمه‌ای خود برگزیده‌اند. ما هم تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا خدماتی در بهترین تراز عرضه کنیم.
احمدرضا عصاری دغدغه‌های ناشی از ریسک‌های مختلف را یکی از موانع تولید در کشور دانست و تصریح کرد: بیمه کوثر با فروش بیمه‌نامه‌های دقیق به مشتریان و به دنبال آن، پاسخگو بودن در قبال تعهدات، می‌کوشد با رفع این نگرانی‌ها در مسیر تحقق پشتیبانی و مانع‌زدایی حرکت کند.
وی با اعلام اینکه پایش ارایه خدمت و میزان رضایت در بیمه کوثر یک اصل قطعی است، خاطرنشان کرد: طبق سیاست‌های ابلاغی مدیرعامل، بازدیدهای دوره‌ای و رسیدگی به درخواست‌ها، شکایت‌ها و پیشنهادهای بیمه‌گذاران و بیمه‌شدگان شرکت به صورت منظم انجام می‌شود. این بار نیز ما با حضور در این استان پای صحبت مشتریان عمده و خرد اعم از مدیران، کارکنان و کارگران زحمتکش نشستیم تا هم پاسخگوی سوال‌ها باشیم و هم مستقیما بتوانیم نقدها و پیشنهادها را انتقال دهیم.
معاون ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی شرکت با اشاره به درخواست‌های مطرح‌شده در این بازدید قول داد: همه خواسته‌ها و پیشنهادها تجمیع شده است که در نخستین زمان امکان‌سنجی می‌شود و سرانجام، اجرای هرکدام با توجه به محدودیت‌ها، اختیارات، بار مالی و اثربخشی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

مدیرعامل شرکت بیمه سامان : «بیمه بدنه کیلومتری » محصولی بیمه ای مبتنی بر ریسک است

مثلث مالی : مدیرعامل شرکت بیمه سامان با اشاره به موضوع همایش بیمه و توسعه و راهبرد این شرکت مبنی بر لزوم حرکت به سمت بیمه گری مبتنی بر ریسک، تاکید کرد که «بیمه بدنه کیلومتری» به عنوان دستاورد منحصر به فرد این شرکت، مصداق بارز طراحی محصول بیمه ای مبتنی بر ریسک است.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید