کارمندان شعب بانک آینده سیر صعودی جذب منابع را حفظ کردند

مثلث مالی : همکاران سخت کوش بانک آینده، در طرح تجهیز منابع «به سوی برتری»، به دستاورد منحصر به فردی رسیدند. طرح مدیریت تجهیز منابع «به سوی برتری» در روز پنج شنبه، 23/05/1399، پایان یافت. این طرح، از روز سه شنبه 23/04/1399 آغاز و به مدت یک ماه در راستای تجمیع منابع ادامه داشت که تلاش همکاران شعب سراسر کشور به منظور بیشینه سازی فروش محصولات و کیفیت خدمات در شاخص هایی نظیر: افتتاح سپرده، طرح اعتباری آینده داران، ارائه تسهیلات در قالب محصولات مصوب بانک مرکزی ج.ا.ایران و محصولات و خدمات بانکداری الکترونیکی، با قوت روزافزون باقی است.

این پست را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print

مثلث مالی : همکاران سخت کوش بانک آینده، در طرح تجهیز منابع «به سوی برتری»، به دستاورد منحصر به فردی رسیدند.
طرح مدیریت تجهیز منابع «به سوی برتری» در روز پنج شنبه، ۲۳/۰۵/۱۳۹۹، پایان یافت. این طرح، از روز سه شنبه ۲۳/۰۴/۱۳۹۹ آغاز و به مدت یک ماه در راستای تجمیع منابع ادامه داشت که تلاش همکاران شعب سراسر کشور به منظور بیشینه سازی فروش محصولات و کیفیت خدمات در شاخص هایی نظیر: افتتاح سپرده، طرح اعتباری آینده داران، ارائه تسهیلات در قالب محصولات مصوب بانک مرکزی ج.ا.ایران و محصولات و خدمات بانکداری الکترونیکی، با قوت روزافزون باقی است.
از جمله دستاوردهای منحصر به فرد همکاران شعب در بازه زمانی یاد شده، حفظ سیر صعودی در جذب منابع ارزان قیمت، وصول مطالبات و معوقات، فروش طرح اعتباری آینده داران بوده است.
شایان ذکر است؛ آن دسته از شعبی که موفق به افزایش منابع خود در مقایسه با آغاز طرح «به سوی برتری» شدند، حسب تصمیم مدیران بانک، از پاداش آن بهره مند گردیدند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

فرآیند تصمیم / پیشنهادات ازکجا می آیند و چگونه تبدیل به مصوبات شورای عالی بیمه میشوند ؟

مثلث مالی : عاقبت بعد از چهار سال کار کارشناسی آخرین روزهای تابستان ۱۴۰۰ اصلاحیه آیین نامه کارمزد نمایندگان و کارگزاران رسمی بیمه ابلاغ شد . هرچند عباسیان فر ، مدیر کل دفتر برنامه ریزی و امور فنی بیمه مرکزی درخصوص فرآیند و روند اصلاحات آیین نامه توضیح می دهد ، اما جا دارد چند پرسش اساسی مطرح شود ، “آیا در تنظیم و اصلاحات آیین نامه ها به ویژه آیین نامه کارمزد شبکه فروش تنها پیشنهادات بیمه مرکزی اعمال شده است ؟ نقش کمیسیون تخصصی شورای عالی بیمه چیست و چه گروهی دراین کمیسیون عضویت دارند ؟ به طور مشخص پیشنهاد و پیش نویس اصلاحات از کجا می آیند و با چه فرآیندی تبدیل به مصوبه شورای عالی بیمه می شوند ؟ و چه افرادی دراین مسیر اظهارنظرمی کنند ؟

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید