پاسخگویی مقوله ای ارزشمند / مدیرعامل بیمه رازی میهمان این هفته “سه شنبه های پاسخگویی”

مثلث مالی : هشتمین جلسه «سه شنبه های پاسخگویی» بیمه رازی با حضور دکتر علی جباری مدیرعامل بیمه رازی و به صورت آنلاین از اینستاگرام رسمی این شرکت ۱۵تیرماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۵ برگزار می شود.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : هشتمین جلسه «سه شنبه های پاسخگویی» بیمه رازی با حضور دکتر علی جباری مدیرعامل بیمه رازی و به صورت آنلاین از اینستاگرام رسمی این شرکت ۱۵تیرماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۵ برگزار می شود.

جلسات پاسخگویی بیمه رازی در حالی به هشتمین جلسه خود رسیده است که این بدعت ، تبدیل به فرهنگ سازی در صنعت بیمه شده است.

دوشنبه هفتم تیرماه اولین جلسه پاسخگویی بیمه مرکزی با عنوان «دوشنبه های پاسخگویی»  برگزار و از اینستاگرام بیمه مرکزی اکران شد؛ پاسخگویی مقوله بسیار ارزشمندی است که اگر به صورت فرهنگی فراگیر درسازمانهای دولتی و خصوصی به آن توجه شود باعث مرتفع شدن بسیاری از مشکلات و افزایش انگیزه پرسنل ونگرش مثبت مخاطبان خواهد شد.

در نشست های پاسخگویی ، حضور مدیران ارشد و علی الخصوص مقام اول هرسازمان موجب تثبیت این رویکرد و تقویت جایگاه پاسخگویی در سازمان می گردد و بدین منظور دکتر علی جباری مدیرعامل بیمه رازی برای دومین بار در نشست پاسخگویی بیمه رازی حضور پیدا می کند.

جلسات پاسخگویی بیمه رازی هر سه شنبه ، به صورت آنلاین و از طریق اینستاگرام بیمه رازی با حضور مدیران ارشد بیمه رازی  برگزار میگردد ؛اولین جلسه «سه شنبه های پاسخگویی » ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ و با حضور دکتر جباری ، مدیرعامل بیمه رازی برگزار شد.

در آخرین رکوردی که سه‌شنبه‌های پاسخگویی بیمه رازی بر جای گذاشته بیش از ۱۵۰۰ نفر در یک برنامه زنده شرکت کردند که در نوع خود در صنعت بیمه بی‌سابقه بوده است.

روابط عمومی بیمه رازی این برنامه‌ها را در استودیویی اختصاصی ضبط می‌کند که چندی پیش در محل شرکت بیمه رازی با حضور دبیرکل سندیکای بیمه‌گران افتتاح شد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بازار مالی

رییس کل خواستار فعالیت های بین المللی انجمن حرفه ای صنعت بیمه شد

مثلث مالی : مهندس مجید بهزادپور، با اشاره به نقش نیروی انسانی کارآمد و متخصص گفت: بیمه، صنعتی مبنتی بر نیروی انسانی است که در تمام سطوح باید به توانایی و پویایی آنها توجه ویژه داشت.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، رئیس کل ضمن ابراز خرسندی از فعالیت انجمن حرفه ای صنعت بیمه در راستای ارتقاء سطح دانش فعالان صنعت بیمه گفت: پیشنهاد می‌شود این انجمن فعالیت خود در حوزه های بین المللی را گسترش دهد و با برگزاری دوره های بین المللی برای کارکنان صنعت بیمه، دانش تخصصی آنها با تکنیک های جدید بیمه ای و ارزیابی ریسک به روز رسانی شود.

بیمه

بیمه پاسارگاد بار دیگر در بالاترین سطح توانگری مالی قرار گرفت

مثلث مالی : شرکت بیمه پاسارگاد برای سال های متوالی در سطح یک توانگری مالی قرار گرفت. طبق ارزیابی صورت های مالی مصوب سال ۱۴۰۰ توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکت بیمه پاسارگاد موفق به کسب سطح یک توانگری مالی مؤسسات بیمه با نسبت توانگری ۳۰۴ درصد شده است.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید