همایش فصلی مدیران بیمه دی برگزار شد / دستیابی به سطح یک توانگری

مثلث مالی : همایش فصلی مدیران بیمه دی با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران ستاد و شعب سراسر کشور به صورت وبینار و با محوریت «بررسی جایگاه شرکت بیمه دی در صنعت و راهکارهای بهبود و توسعه فروش» برگزار شد.

این پست را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print

مثلث مالی : همایش فصلی مدیران بیمه دی با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران ستاد و شعب سراسر کشور به صورت وبینار و با محوریت «بررسی جایگاه شرکت بیمه دی در صنعت و راهکارهای بهبود و توسعه فروش» برگزار شد.

در این همایش محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه دی با اشاره به توفیقات شرکت در سال گذشته عنوان کرد: شرکت بیمه دی در سال گذشته با همیاری، تلاش و بهره گیری از دانش همکاران خود توانست به یکی از چشم‌اندازهای خود که تبدیل به پربازده ترین شرکت بیمه در بین شرکت های بیمه کشور می باشد دست یابد و عزم جدی داریم که تبدیل به پدیده محبوب مشتریان شویم.

وی افزود: بسیار خوشحالم که با همدلی مثال زدنی، با برنامه محوری و رویکردی عملگرایانه، حفظ آرامش و انضباط کاری سازمانی و اقتدار، هم‌ اکنون به نتایج و دستاوردهای تحسین برانگیز و خیره کننده ای دست یافته ایم که بسیاری از آن ها برای اولین بار در تاریخ و سابقه فعالیت شرکت رقم خورده است.

مدیرعامل بیمه دی ضمن اشاره به برگزاری مجمع صاحبان سهام در ماه جاری، گفت: توفیقات مهمی از جمله، شرکت چهارم بیمه به لحاظ سهم از بازار بیمه ای کشور ، سودآورترین شرکت بیمه در سال ۹۸ ، دستیابی به توانگری سطح یک و رتبه برتر بهره وری کل عوامل عناوینی است که در کنار سایر نتایج کسب شده، نوید دهنده برگزاری مجمعی در خور برای صاحبان سهام در اواخر تیرماه است.

وی علاوه بر این خبر از ارتقای رتبه توانگری شرکت داد و اذعان کرد:رتبه توانگری شرکت بیمه دی طبق محاسبات داخلی همکاران معاونت مالی، هم اکنون در بالاترین سطح توانگری یعنی سطح یک قرار دارد، که البته مطابق آیین نامه ۶۹ منتظر اعلام رسمی بیمه مرکزی بعد از برگزاری مجمع عمومی عادی صاحبان سهام و تصویب صورتهای مالی هستیم.

منبع : روابط عمومی و اطلاع رسانی بیمه دی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

فرآیند تصمیم / پیشنهادات ازکجا می آیند و چگونه تبدیل به مصوبات شورای عالی بیمه میشوند ؟

مثلث مالی : عاقبت بعد از چهار سال کار کارشناسی آخرین روزهای تابستان ۱۴۰۰ اصلاحیه آیین نامه کارمزد نمایندگان و کارگزاران رسمی بیمه ابلاغ شد . هرچند عباسیان فر ، مدیر کل دفتر برنامه ریزی و امور فنی بیمه مرکزی درخصوص فرآیند و روند اصلاحات آیین نامه توضیح می دهد ، اما جا دارد چند پرسش اساسی مطرح شود ، “آیا در تنظیم و اصلاحات آیین نامه ها به ویژه آیین نامه کارمزد شبکه فروش تنها پیشنهادات بیمه مرکزی اعمال شده است ؟ نقش کمیسیون تخصصی شورای عالی بیمه چیست و چه گروهی دراین کمیسیون عضویت دارند ؟ به طور مشخص پیشنهاد و پیش نویس اصلاحات از کجا می آیند و با چه فرآیندی تبدیل به مصوبه شورای عالی بیمه می شوند ؟ و چه افرادی دراین مسیر اظهارنظرمی کنند ؟

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید