مدیرعامل بانک سینا : پیشرفت و ترقی از مسیر رضایت مشتریان محقق می شود

مثلث مالی : مدیرعامل بانک سینا در دیدار با کارکنان شعب استان خراسان رضوی و جنوبی با بیان آنکه مسیر پیشرفت و ترقی بانک با رضایت مشتریان فراهم می شود، بر تلاش مضاعف جهت تحقق اهداف و سیاست های بانک در این زمینه تاکید کرد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : مدیرعامل بانک سینا در دیدار با کارکنان شعب استان خراسان رضوی و جنوبی با بیان آنکه مسیر پیشرفت و ترقی بانک با رضایت مشتریان فراهم می شود، بر تلاش مضاعف جهت تحقق اهداف و سیاست های بانک در این زمینه تاکید کرد.
دکتر ایمانی با اشاره به آنکه استراتژی بانک سینا، ارائه خدمات کیفی و کمّی مطلوب به مشتریان است، افزود: در حال حاضر، تنوع و کیفیت محصولات و خدمات بانک سینا در وضعیتی مناسب قرار دارد که با توجه به افزایش اختیار عمل مدیران مناطق و شعب، فرصت مناسبی در جهت پاسخگویی به نیازهای بانکی مشتریان به ویژه در ماه های پایانی سال و تامین رضایت ایشان است.
وی ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات کارکنان در بهبود شاخص های عملکردی نیز گفت: یکی از عوامل مهم در تامین رضایت مشتریان و عامل محرکه و زمینه ساز پیشرفت سازمانی، رضایت سرمایه انسانی است که توجه به دغدغه ها و مسائل معیشتی آنها می تواند به حرکت در مسیر پیشرفت و تعالی بانک سرعت ببخشد و مدیریت بانک نیز سعی خود را بر تامین اهداف این بخش متمرکز ساخته است.
دکتر ایمانی به ظرفیت های بالای استان خراسان اشاره و خاطرنشان کرد: استان خراسان در زمره استانهای مستعد و با قابلیت در بحث صنعتی و کشاورزی است و لذا انتظار داریم از این ظرفیت ها و پتانسیل ها به بهترین نحو در جهت بهبود عملکردها و ارتقاء جایگاه بانک استفاده گردد.
وی بر لزوم اعطای تسهیلات با رعایت ضوابط اعتبارسنجی تاکید کرد و افزود: اقدام مدبرانه کارکنان در پرداخت تسهیلات، زمینه ساز ایجاد تعادل در نسبت منابع و مصارف است و برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگ باید تدبیر و درایت را همواره در تصمیم‌گیری‌های خود مدنظر داشته باشیم.
مدیرعامل بانک سینا، سفرهای استانی و دیدار با کارکنان را عاملی مهم در شناسایی امتیازات و برتری های بانک دانست و گفت: این امر می تواند در شناسایی و رفع مسائل و مشکلات پیش روی فعالیت ها و نیز خدمات رسانی بهینه و سریع به مشتریان نیز موثر باشد.
گفتنی است در این سفر، معاونین “امور شعب و مناطق” و “مهندسی و پشتیبانی” و مدیر و معاون منطقه خراسان نیز حضور داشتند و شعب تربت حیدریه، بیرجند، گناباد و کاشمر مورد بازدید مدیرعامل بانک و هیات همراه قرار گرفت.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بازار مالی

رییس کل خواستار فعالیت های بین المللی انجمن حرفه ای صنعت بیمه شد

مثلث مالی : مهندس مجید بهزادپور، با اشاره به نقش نیروی انسانی کارآمد و متخصص گفت: بیمه، صنعتی مبنتی بر نیروی انسانی است که در تمام سطوح باید به توانایی و پویایی آنها توجه ویژه داشت.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، رئیس کل ضمن ابراز خرسندی از فعالیت انجمن حرفه ای صنعت بیمه در راستای ارتقاء سطح دانش فعالان صنعت بیمه گفت: پیشنهاد می‌شود این انجمن فعالیت خود در حوزه های بین المللی را گسترش دهد و با برگزاری دوره های بین المللی برای کارکنان صنعت بیمه، دانش تخصصی آنها با تکنیک های جدید بیمه ای و ارزیابی ریسک به روز رسانی شود.

بیمه

بیمه پاسارگاد بار دیگر در بالاترین سطح توانگری مالی قرار گرفت

مثلث مالی : شرکت بیمه پاسارگاد برای سال های متوالی در سطح یک توانگری مالی قرار گرفت. طبق ارزیابی صورت های مالی مصوب سال ۱۴۰۰ توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکت بیمه پاسارگاد موفق به کسب سطح یک توانگری مالی مؤسسات بیمه با نسبت توانگری ۳۰۴ درصد شده است.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید