قبل از مراجعه به شعب بانک پاسارگاد با پیامک نوبت بگیرید

مثلث مالی : سامانه نوبت‌دهی هوشمند بانک‌ پاسارگاد، خدمت دیگری است که پیش از این در این بانک ارائه می‌‌شد و بهره‌‌مندی از آن در دوران شیوع ویروس کرونا می‌‌تواند در قطع زنجیره انتقال این ویروس مؤثر باشد. علاوه بر این، سامانه نوبت‌ دهی هوشمند، امکان برنامه‌ریزی، مدیریت زمان و صرفه‌جویی در وقت و هزینه را برای مشتریان فراهم می‌‌‌کند.

این پست را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print

مثلث مالی : سامانه نوبت‌دهی هوشمند بانک‌ پاسارگاد، خدمت دیگری است که پیش از این در این بانک ارائه می‌‌شد و بهره‌‌مندی از آن در دوران شیوع ویروس کرونا می‌‌تواند در قطع زنجیره انتقال این ویروس مؤثر باشد. علاوه بر این، سامانه نوبت‌ دهی هوشمند، امکان برنامه‌ریزی، مدیریت زمان و صرفه‌جویی در وقت و هزینه را برای مشتریان فراهم می‌‌‌کند.

مشتریان بانک پاسارگاد، می‌توانند با بهره‌گیری از سامانه نوبت‌‌دهی هوشمند، قبل از مراجعه به شعبه، از طریق پیامک، نوبت خود را در صف مشتریان منتظر دریافت خدمت، رزرو کرده و بر اساس شماره نوبت دریافتی، وقت خود را برنامه‌ریزی کنند. برای این کار کافی است کد شعبه مورد نظر به شماره ۱۰۰۰۸۲۸۹ ارسال شود. پس از لحظاتی، این سامانه پیامکی را حاوی شماره نوبت در صف شعبه، تعداد افراد حاضر در صف و زمان تقریبی انتظار برای متقاضی ارسال می‌کند. به این‌ترتیب مشتریان قادر خواهند بود چند دقیقه قبل از زمان اعلام شده، برای دریافت خدمات در شعبه حضور داشته باشند.

یادآورمی شود ، بانک ‌پاسارگاد، به ‌منظور جلوگیری از انتقال ویروس و حفظ سلامت مشتریان خود، در سال جاری اکثریت شعبه‌های خود در سراسر کشور را مجهز به دستگاه‌‌های اخذ نوبت با سنسورهای حرکتی یا پدالی کرده‌ است.

هموطنان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک‌ پاسارگاد به نشانی www.bpi.ir مراجعه و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره ۸۲۸۹۰ تماس حاصل کنند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

مدیرعامل شرکت بیمه سامان : «بیمه بدنه کیلومتری » محصولی بیمه ای مبتنی بر ریسک است

مثلث مالی : مدیرعامل شرکت بیمه سامان با اشاره به موضوع همایش بیمه و توسعه و راهبرد این شرکت مبنی بر لزوم حرکت به سمت بیمه گری مبتنی بر ریسک، تاکید کرد که «بیمه بدنه کیلومتری» به عنوان دستاورد منحصر به فرد این شرکت، مصداق بارز طراحی محصول بیمه ای مبتنی بر ریسک است.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید